Brendiranje i promocija - kako biti prepoznat na EU tržištu

21.02.2017. 10:09 / Izvor: Akta.ba
Brendiranje i promocija - kako biti prepoznat na EU tržištu

Predavač na seminaru je Alma Nefić, jedan od vodećih EBRD loklanih konsultanta za mala i srednja preduzeća u oblasti restruktuiranja poslovanja.

Vanjskotrgovinska komora BiH u suradnji sa Kantonalnom privrednom komorom Tuzla, uz podršku Predstavništva fondacije Konrad Adenauer u BiH organizira seminar na temu "Brendiranje i promocija - kako biti prepoznat na EU tržištu".

Seminar će se održati 22.02.2017. godine sa početkom u 10:00 sati u prostorijama Kantonalne privredne komore Tuzla (ulica Trg slobode b.b.) i besplatan je za sve zainteresirane učesnike koji blagovremeno dostave popunjen prijavni obrazac.

Edukacija će obuhvatiti tri tematske cjeline:

  • Razumijevanje tržišta,
  • Pozicioniranje brenda,
  • Razvoj i lansiranje BREND MIX-a.

Program i satnicu sa više informacija možete pronaći na web stranici Komore.

Predavač na seminaru je Alma Nefić, jedan od vodećih EBRD loklanih konsultanta za mala i srednja preduzeća u oblasti restruktuiranja poslovanja s fokusom na upravljanje, prodaju i strategije brendiranja. Nefić posjeduje preko 15 godina međunarodnog iskustva radeći u multinacionalnim i regionalnim kompanijama  poput  Coca-Cola kompanije, gdje  je Nefić radila kao direktor The Coca-Cola Company za BiH i brand menadžer za regiju (nagrađivana za marketinške aktivnosti). Nefić je takođe bila direktor TDR d.o.o.  (Tvornica duhana Rovinj) za BiH, gdje su korištene posebne taktike brendiranja u cilju promocije brenda u indusutriji u kojoj je zabranjeno oglašavanje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave