Unapređenje poslovne korespodencije sa strankama i saradnicima

21.04.2017. 09:29 / Izvor: Akta.ba
Unapređenje poslovne korespodencije sa strankama i saradnicima

Unapređenje znanja i vještina poslovne korespondencije i komunikacije u radu sa strankama i saradnicima.

Interquality organizuje sminar na temu ”Unapređenje poslovne korespodencije i komunikacije sa strankama i saradnicima” Dubrovnik, 11. - 13.05.2017. Prijave poslati do 04.05.2017.

Seminar je namijenjen zaposlenicima svih nivoa, koji u svakodnevnom radu direktno komuniciraju sa strankama i poslovnim saradnicima, rukovodiocima svih profila, voditeljima timova, šalterskim radnicima, poslovnim sekretarima/icama, kao i za sve one koji žele unaprijediti poslovnu saradnju sa strankama/klijentima i poslovnim saradnicima. 

Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama i saradnicima, ostvarivanju boljih rezultata rada i obostranog zadovoljstva. Korespondencija kao pisani pratilac svih poslovnih faza ima nezamenljivu ulogu i znacaj bez koje je nezamislivo poslovati sa sigurnošću. 

Danas je poslovna korespodencija i komunikacija jedan od najvažnijih elemenata u svakodnevnom poslovanju, neovisno u kojem obliku. Ona mora biti jednostavna, razumljiva i efikasna s jednim ciljem, posredovati uspješno između dva sagovornika, pošiljatelja i primatelja poruke. Komunikacija danas nije više statična, već je interaktivna, uz bezbroj novih oblika poslovnog komuniciranja.  

Cilj seminara:  Unapređenje znanja i vještina poslovne korespondencije i komunikacije u radu sa strankama i saradnicima. Poštovanje pravila poslovne etikecije u radu državnih organa.  

Program seminara: 

  • Savremeni pristup organizaciji poslovanja i rada sa strankama;
  • Poslovna korespodencija, pojam i vrste;
  • Osnovne odlike pisane, telefonske poslovne komunikacije, conference call;
  • Verbalna i neverbalna komunikacija;
  • Interna i eksterna komunikacija;
  • Primjena etičkog kodeksa i poslovnog bontona u praksi;
  • Efikasna organizacija i upravljanje vremenom, poslovni sastanci i pregovori;
  • Prevencija i upravljanje konfliktima;
  • Kako uočiti djelovanje stresa i kako to djeluje na posao?

Dnevni raspored rada: 11.05.2017.

Četvrtak: od 10:00 - 16:00 12.05.2017.

Petak: od 10:00 - 16:00 13.05.2017.

Subota: od 09:00 - 12:00  

Način rada na seminaru:

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.  

Predavači: Edin Ljuhar, dipl.oec. Menadžer i auditor kvaliteta - Gost predavač “PR Menadžer”

 

INTERQUALITY d.o.o. Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju 

I. Ljubovića br. 15. 

71000 Sarajevo

Tel:   + 387 33 762 545  Fax:  + 387 33 762 546 Mob: + 387 62 991 244 

e-mail: edin.ljuhar@interquality.ba www.interquality.ba 

Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave