Seminar: Koordinator za finansijsko upravljanje i kontrolu

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Seminar: Koordinator za finansijsko upravljanje i kontrolu

Certifikat vrijedi tri godine, nakon čega je kandidat podnosi zahtjev za recertifikaciju.

01.06.2017. 09:03 / Izvor: Akta.ba

Interquality Vas poziva na novi seminar!

 

Svrha školovanja je da se Koordinatori za finansijsko upravljanje i kontrolu obuče da budu u stanju provesti aktivnosti vezane za:

  • sistemski pristup uspostavljanja, provođenja i razvoja finansijskog upravljanja i kontrole na nivou korisnika javnih sredstava;
  • planiranje, pripremu i praćenje provođenja potrebnih aktivnosti na uspostavijanju i razvoju FUK-a i sistema interne kontrole;
  • koordiniciju samoprocjene i izradu Godišnjeg izvještaja o funkcionisanju sistema FUK-a na nivou korisnika javnih sredstava;
  • saradnju i koordinaciju razvoja FUK-a sa korisnicima javnih sredstava nižeg nivoa, unutar svog razdjela i resorno povezanim korisnicima;
  • prepoznavanje i definisanje poslovnih procesa, izradu neophodne procesne dokumenatacije i njenu implementaciju u praksi;
  • procjenu rizika u procesima primjenom FMEA metodologije i izradu kataloga rizika;
  • razvijanje psihološke osnove za savremeno upravljanje u skladu sa međunarodnim ISO standardima, jačanje menadžerskih sposobnosti, sposobnosti za timski rad, razvijanje svjesnosti o troškovima i rizicima i
  • ostvarivanje ciljeva i obavljanje poslova na pravilan, etičan, ekonomičan, efikasan i efektivan način.

Kandidati koji uspješno završe školovanje će sa postignutim znanjem i sposobnostima, a u skladu sa postojećim zakonskim rješenjima, međunarodnim standardima, metodologijama i dobroj praksi moći da na adekvatan način uspostave, razviju i unapređuju sistem finansijskog upravljanja i kontrole na pravilan, etičan, ekonomičan, efikasan i efektivan način.

  • Nakon završenih šest Modula INTERQUALITY d.o.o. kandidatima dodjeljuje Potvrdu o učešću na certificiranom školovanju “Koordinator za finansijsko upravljanje i kontrolu”.
  • Završetkom svih šest Modula školovanja i uspješno položenog Ispita, CRO CERT BH u skladu su CCBH© certifikacijskom shemom kandidatima dodjeljuje Certifikat “Koordinator za finansijsko upravljanje i kontrolu” koji vrijedi 3 godine, nakon čega slijedi recertifikacija.

Kotizacija za učešće na certificiranom školovanju:

  •     1.000,00 KM bez uključenog PDV-a.
  •     Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na školovanju, ručak, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Potvrdu o učešću na certificiranom školovanju.
  •     Napomena: za učesnike koji su prisustvovali seminarima/radionicama iz oblasti finansijskog upravljanja i kontrole u 2017 godini, odobrava se popust od 30% na cijenu kotizacije za školovanje uz predočenje dokaza u kopiji.

Kotizacija za Ispit:

  •        200,00 KM bez uključenog PDV-a.
  •        Kotizacija uključuje neovisnu provjeru znanja kandidata, koju sprovodi CRO CERT BH.
  •        Kandidati koji uspješno polože Ispit postaju nositelji Certifikata „Koordinator za finansijsko upravljanje i kontrolu” i podliježu poštivanju i primjeni pravila za certificirano osoblje od strane

       Centra za certificiranje sistema upravljanja, proizvoda i osoblja CRO CERT BH. Certifikat vrijedi tri godine, nakon čega je kandidat podnosi zahtjev za recertifikaciju.

- Prijavnicu pošaljite najkasnije do 05.06.2017. na: e-mail: info@interquality.ba ili na fax: +387 33 762 546!

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave