Unapređenje procesa pružanja usluga korisnicima kroz komunikacijske vještine
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku.
Interquality organizuje seminar na temu "Unapređenje procesa pružanja usluga korisnicima kroz učinkovitost komunikacijskih vještina” Dubrovnik, 23. - 25. 05.2018.
Prijave poslati do 15.05.2018
Predavač: Zineta Ćemerlić, prof. EOQ Menadžer/Lead Auditor kvalitete CIS Information Security Manager.
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Iz dugogodišnje i bogate prakse u edukaciji širokog spektra zaposlenika, uvidjeli smo sve veću potrebu za realiziranjem tema koje će doprinijeti uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova u procesu pružanja usluga i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva kupaca/stranaka/ građana i zaposlenika. Unapređenje procesa pružanja usluga je skup aktivnosti koji, direktno ili indirektno, djeluju na učesnike u procesu razmjene informisanjem, obučavanjem, savjetima I podsticajima s ciljem prilagođavanja, olakšica, ubrzanja i učinaka procesa pružanja usluga. Uspješnim organizacijama ponašanje prodajnog osoblja na radnome mjestu i odnos spram kupaca i saradnika, ne prepušta se sluĉaju, niti slobodnom izboru pojedinaca. Utvrđivanje standarda, odnosno kodeksa ponašanja i stalno podizanje nivoa kulture rada prodajnog osoblja, predstavlja veoma bitnu komponentu u razvojnim planovima organizacije.
Ciljevi seminara:
- Usvajanje i usavršavanje potrebnih poslovnih kompetencija s ciljem učinkovitijeg snalaženja u realizaciji procesa pružanja usluga.
- Usavršti metode i tehnike uspješne poslovne prodajne komunikacije, upravljanje vremenom I stresom.
- Upoznavanje sa pojmom emocionalna Inteligencija i razvijanje vještina emocionalne pismenosti.
Program seminara:
- Organizacija rada – unapreĊenje procesa pružanja usluga (procesni pristup - mapiranje procesa pružanja usluga);
- Jaĉanje i razvoj komunikacijskih vještina i interaktivna komunikacija i motivacija;
- Primjenjive komunikacijske tehnike;
- Asertivno ponašanje i komunikacija
- Važnost povratne informacije – feedback spram korisnika usluga;
- Dokumentovanje interne i eksterne komunikacije u procesu pružanja usluga.
Dnevni raspored rada:
23.05.2018. Srijeda
10:00 - 16:00
24.05.2018. Ĉetvrtak
09:00 - 16:00
25.05.2018. Petak
09:00 - 11:00
Gdje moţete dobiti više informacija?
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo Tel: +387 33 762 545; Fax: +387 33 762 546; Mob: + 387 61 491 413;
e-mail: info@interquality.ba
Voditeljica seminara: Zineta Ćemerlić, prof.
Unaprijedite Vaš poslovni sistem! Učite sa nama!
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.