Primjena poslovnog bontona, etičkog kodeksa u skladu s EU standardima ponašanja

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Primjena poslovnog bontona, etičkog kodeksa u skladu s EU standardima ponašanja

Dinamično poslovno okruženje od nas stalno zahtjeva sve više: vještine vođenja sebe i drugih, dobro upravljanje vremenom...

15.02.2019. 10:36 / Izvor: Akta.ba

INTERQUALITY  organizuje seminar na temu "Primjena poslovnog bontona, etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima ponašanja".

Baška Voda, 07. - 09.03.2019. Prijave poslati najkasnije do 26.02.2019.

Dinamično poslovno okruženje od nas stalno zahtjeva sve više: vještine vođenja sebe i drugih, dobro upravljanje vremenom, postizanje visokih rezultata, dobro funkcioniranje u stresnim situacijama, odgovornost, uspješnost, fleksibilnost u timu. Pored toga, od vas se očekuje da u svim poslovnim situacijama primjenjujete pravila poslovnog bontona prema saradnicima i poslovnim partnerima. Koliko institucije/organizacije u Bosni i Her­cegovini vode brigu o pravilima, standardi­ma ponašanja, etici i uljuđenoj komunikaciji unutar i van organizacije? Na seminaru ćete saznati koji su pisani in­terni standardi koji vam mogu olakšati komunikaciju (od pravila poslovnog odi­jevanja, do pravila kako se pišu poslovna pisma, što je dopušteno, a šta ne u tele­fonskoj komunikaciji), tako da državni službenici/namještenici i zaposlenici imaju olakšano prihvaćanje pravila koje organi­zacija propisuje.

Ciljevi seminara:

  • Snalaženje i adekvatno ponašanje u različitim poslovnim situacijama.
  • Predstavljanje vlastite organiazcije i sebe u najbiljem svijetlu.
  • Poticanje i stvaranje pozitivnog organizacijskog okruženja.

 

Predavači:

mr. Zineta Ćemerlić, prof. EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta CIS Information Security Manager

mr. Maja Vlaho, dipl.novinar PR menadžer

Selim Ćemerlić, dipl.ing. EOQ menadžer/auditor kvalitete, IRCA Lead auditor

 

Program seminara:

  • Unapređenje postojećih internih standarda, etičkog kodeksa, kodeksa poslovnog ponašanja i oblačenja;
  • Poslovna komunikacija i bonton;
  • Pravila poslovnog oblačenja i ponašanja;
  • Pravila-etikecija organizacije poslovnog ručka, poslovnih događaja i sastanaka, bonton poklanjanja, bonton za stolom, bonton pisanja zahvalnica;
  • Adekvatna primjena komunikacijskih alata: poslovnog pisma, e-maila.

 

Dnevni raspored rada: 06.03.2019. od 14,00 do 16,00 dolazak i registracija učesnika 07.03.2019. radni dio od 10,00 - 16,00 sati 08.03.2019. radni dio od 10,00 - 16,00 sati 09.03.2019. radni dio od 09,00 - 11,00 sati

 

Način rada na seminaru:

Usavršavanje je visoko interaktivno i pret­postavlja uključivanje u rad svakog učesnika, izradu praktičnih vježbi i zadataka.

 

Gdje možete dobiti više informacija?

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju

I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo Tel: + 387 33 762 545; Fax: + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 491 413 e-mail: info@interquality.ba www.interquality.ba Voditeljica seminara: Zineta Ćemerlić, prof.

Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave