Primjena poslovnog bontona, etičkog kodeksa u skladu s EU standardima ponašanja
Dinamično poslovno okruženje od nas stalno zahtjeva sve više: vještine vođenja sebe i drugih, dobro upravljanje vremenom...
INTERQUALITY organizuje seminar na temu "Primjena poslovnog bontona, etičkog kodeksa u skladu s europskim standardima ponašanja".
Baška Voda, 07. - 09.03.2019. Prijave poslati najkasnije do 26.02.2019.
Dinamično poslovno okruženje od nas stalno zahtjeva sve više: vještine vođenja sebe i drugih, dobro upravljanje vremenom, postizanje visokih rezultata, dobro funkcioniranje u stresnim situacijama, odgovornost, uspješnost, fleksibilnost u timu. Pored toga, od vas se očekuje da u svim poslovnim situacijama primjenjujete pravila poslovnog bontona prema saradnicima i poslovnim partnerima. Koliko institucije/organizacije u Bosni i Hercegovini vode brigu o pravilima, standardima ponašanja, etici i uljuđenoj komunikaciji unutar i van organizacije? Na seminaru ćete saznati koji su pisani interni standardi koji vam mogu olakšati komunikaciju (od pravila poslovnog odijevanja, do pravila kako se pišu poslovna pisma, što je dopušteno, a šta ne u telefonskoj komunikaciji), tako da državni službenici/namještenici i zaposlenici imaju olakšano prihvaćanje pravila koje organizacija propisuje.
Ciljevi seminara:
- Snalaženje i adekvatno ponašanje u različitim poslovnim situacijama.
- Predstavljanje vlastite organiazcije i sebe u najbiljem svijetlu.
- Poticanje i stvaranje pozitivnog organizacijskog okruženja.
Predavači:
mr. Zineta Ćemerlić, prof. EOQ Lead auditor/menadžer kvaliteta CIS Information Security Manager
mr. Maja Vlaho, dipl.novinar PR menadžer
Selim Ćemerlić, dipl.ing. EOQ menadžer/auditor kvalitete, IRCA Lead auditor
Program seminara:
- Unapređenje postojećih internih standarda, etičkog kodeksa, kodeksa poslovnog ponašanja i oblačenja;
- Poslovna komunikacija i bonton;
- Pravila poslovnog oblačenja i ponašanja;
- Pravila-etikecija organizacije poslovnog ručka, poslovnih događaja i sastanaka, bonton poklanjanja, bonton za stolom, bonton pisanja zahvalnica;
- Adekvatna primjena komunikacijskih alata: poslovnog pisma, e-maila.
Dnevni raspored rada: 06.03.2019. od 14,00 do 16,00 dolazak i registracija učesnika 07.03.2019. radni dio od 10,00 - 16,00 sati 08.03.2019. radni dio od 10,00 - 16,00 sati 09.03.2019. radni dio od 09,00 - 11,00 sati
Način rada na seminaru:
Usavršavanje je visoko interaktivno i pretpostavlja uključivanje u rad svakog učesnika, izradu praktičnih vježbi i zadataka.
Gdje možete dobiti više informacija?
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo Tel: + 387 33 762 545; Fax: + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 491 413 e-mail: info@interquality.ba www.interquality.ba Voditeljica seminara: Zineta Ćemerlić, prof.
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.