Globalne težnje Porsche Penske Motorsport-a sa novim 963 modelom

26.06.2022. 10:20 / Izvor: Akta.ba
porsche

orscheov tim Penske Motorsport šalje novi Porsche 963 model u lov na ukupne pobjede u najvećim svjetskim utrkama izdržljivosti.

Porscheov tim Penske Motorsport šalje novi Porsche 963 model u lov na ukupne pobjede u najvećim svjetskim utrkama izdržljivosti. Od 2023. godine, dva hibridna prototipa LMDh tipa će učestvovati i na FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti i na IMSA WeatherTech SportsCar šampionatu. Trkačko vozilo koje je danas (petak 24. juni) predstavljeno u Goodwoodu u Engleskoj dolazi u tipičnim Porsche bojama za trkačke automobile: bijeloj, crvenoj i crnoj. U pilotskoj kabini ovog trkačkog automobila od 500 kW (680 KS) iskusni i trofejni vozači prototipa su upareni sa iskusnim stručnjacima iz Porscheovog tima vozača. Porsche Penske Motorsport se priprema za ove misije na dvije lokacije: Ogranak u Mannheimu (Njemačka) je odgovoran za FIA Svjetsko prvenstvo u izdržljivosti, a vozila namjenjena za IMSA WeatherTech SportsCar šampionat su pripremljena u Mooresvilleu, Sjeverna Karolina, SAD.

"Nakon 7.889 kilometara testiranja tokom prve polovine 2022. godine, na vrlo dobrom smo putu, ali još uvijek ima posla za obaviti prije početka sljedeće sezone", ističe Thomas Laudenbach, potpredsjednik za motorsport. "Naš novi Porsche 963 trebao bi nastaviti prateći nasljeđe legendarnih modela kao što su 917, 935, 956, 962 i 919 Hybrid. Siguran sam da smo u dobroj poziciji kada je u pitanju tehnologija, a također smo kreirali odgovarajuće strukture timova kako bismo ostvarili pobjede u uzbudljivoj konkurenciji koju sačinjavaju razni proizvođači i različiti koncepti.“

Zvanični trkački debi modela Porsche 963 je planiran za januar 2023. godine na 24 sata Daytona utrci u SAD-u. U međuvremenu, FIA WEC je otvorila vrata za testiranja u sklopu predstojećih trka na svjetskom prvenstvu ove godine. Porsche Penske Motorsport je za cilj postavio nekonkurentnu generalnu probu na posljednjoj rundi sezone, u Bahreinu ovog novembra.

"U proteklih nekoliko mjeseci, naši ljudi u Porsche Motorsport-u i Team Penske-u su stasali u jedan efikasan i predan tim – Porsche Penske Motorsport Team", uz pohvale priznaje Urs Kuratle, direktor LMDh fabrike za motosport. "Imati ćemo snažne ekipe vozača u četiri fabrička automobila. Saradnja sa Michelinom, našim dugogodišnjim partnerom za gume, i Multimatic-om, proizvođačem šasija radi besprijekorno. Porsche 963 bi trebao biti homologiran ove jeseni. Do tada, želimo da napravimo još veći napredak sa probnim vožnjama i steknemo dodatne uvide. Jedva čekamo naš prvi izlazak na stazu." 

Među vozačima koji su izabrani za utrke na Svjetskom prvenstvu izdržljivosti i IMSA WeatherTech SportsCar šampionatu su iskusni vozači Kévin Estre (Francuska), Michael Christensen (Danska), André Lotterer (Njemačka), Laurens Vanthoor (Belgija), Matt Campbell (Australija), Mathieu Jaminet (Francuska), kao i već afirmisani vozači sportskih automobila Dane Cameron (SAD) i Felipe Nasr (Brazil). U početnoj razvojnoj fazi, Frédéric Makowiecki je odigrao ključnu ulogu: tokom predstavljanja u Weissachu u januaru, Francuz je vozio prve metre u modelu Porsche 963 i također je obišao prve krugove u simulatoru. Ostale najave vozača, uključujući i one za utrke izdržljivosti u Daytonu, Sebringu i Atlanti (Petit Le Mans), će biti objavljene kasnije.

Porsche Penske Motorsport priprema ukupno četiri Porsche 963 modela za najvažnije svjetske utrke sportskih automobila u svojim bazama u Mooresvilleu (Sjeverna Karolina) i Mannheimu (Njemačka). WEC baza u Baden-Württembergu je izgrađena prema najsavremenijim standardima, u bivšem Porsche centru, od strane Penske Automotive. Razmjena podataka između tri visokotehnološka Porsche Penske Motorsport centra se događa gotovo u realnom vremenu. WEC tim će se ove jeseni useliti u prostorije u Mannheimu. 

Jonathan Diuguid je generalni direktor Porsche Penske Motorsport tima: "Očekivanja su izuzetno velika", priznaje Amerikanac. "Ne samo od javnosti, već i od Porschea i Penske tima, koji su u prošlosti zajedno pisali velika poglavlja u istoriji motosporta." Diuguid i Travis Law (Direktor takmičenja) će voditi globalni Porsche Penske Motorsport Team, i vršiti direktni nadzor i upravljanje nad FIA WEC i IMSA programima. Svakodnevnim dužnostima FIA WEC tima će upravljati Bernhard Demmer (generalni direktor) i Francis Schammo (menadžer tima). Joel Svensson (menadžer tima) će preuzeti odgovornost na IMSA šampionatu u Sjevernoj Americi. 

U skladu sa LMDh propisima, model Porsche 963 je baziran na LMP2 kategoriji šasije. Ovu novo razvijenu šasiju vozila isporučuje kanadska visokotehnološka kompanija Multimatic. Bosch, Williams Advanced Engineering i Xtrac doprinose standardnim hibridnim komponentama. U samom srcu pogonskog sklopa nalazi se 4,6-litarski V8 Biturbo motor. Motor je baziran na 918 Spyder, modelu hibridnog sportskog automobila visokih performansi. Njgov DNK seže do trkačkog automobila RS Spyder, s kojim su Porsche i Team Penske ostvarili mnoge pobjede između 2005. i 2008. godine. Dizajn novog Porschea 963 potiče od pobjedničkih modela 956 i 962 i klasika iz 1980-ih. Trakasto svjetlo koje se proteže cijelim stražnjim dijelom inspirisano je prepoznatljivom karakteristikom najnovije 992 generacije modela 911. Bijelo-crveno-crni dizajn vozila je omaž Porscheovim uspješnim trkaćim automobilima. I još jedna tradicija i dalje živi: novi Porsche 963 će biti dostupan kupcima od prve godine takmičenja. Prvi Porscheovi timovi kupaca će izložiti svoj program već u narednih nekoliko dana.

Za svoju predviđenu kampanju na FIA Svjetskom prvenstvu izdržljivosti WEC i IMSA WeatherTech SportsCar šampionatu (IWSA) – dvije najznačajnije svjetske serije utrka na duge staze uključujući 24 sata Le Mansa, 24 sata Daytone i 12 sati Sebring – Porsche Penske Motorsport udružuje snage sa snažnim i dokazanim partnerima. Proizvođač guma Michelin nastavlja biti blizak saveznik, kao i ExxonMobil sa svojim Mobil1 brendom. Pored Ansysa, softverskog specijaliste koji podržava globalni tim sa najsavremenijim simulacionim rješenjima kao zvanični tehnološki partner, tu je i Penske korporacija, koja će, kao zvanični partner, istaknuti niz podružnica i brendova. Svojom stručnošću u oblasti razvoja i inženjerstva, Multimatic se pridružuje projektu kao tehnološki partner. Luksuzni proizvođač satova TAG Heuer se također pridružuje globalnom timu kao službeni timski partner Porsche Penske Motorsport tima. Modni brend Hugo Boss kao partner za odjeću i opskrbljivanje tima, kao i sportska lifestyle kompanija Puma, koja je tehnički partner za vatrootpornu trkačku odjeću, upotpunjuju ovaj portfelj vrhunskih partnerstava Porsche Penske Motorsport-a.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza