Citroen

Pauza / INOVACIJE I TEHNOLOGIJE

Citroen otkrio novi logotip

Citroen je otkrio novi identitet marke i logo koji je reinterpretacija originala iz 1919. godine.

28.09.2022. 10:24 / Izvor: Akta.ba

Citroen je otkrio novi identitet marke i logo koji je reinterpretacija originala iz 1919. godine.

Ovalni logo s amblemom dvostrukog ševrona debitirat će na novom konceptu koji će biti predstavljen za nekoliko dana, a potom će se naći na novim modelima 2023. godine.

Ovo je deseta revizija logotipa u Citroenovoj 103-godišnjoj povijesti, a treća u posljednjih 13 godina.

Zadržavši dvostruki ševron, ovalni vanjski oblik značajno odstupa od nedavnih prethodnih interpretacija. Ovaj dizajn odabrao je osnivač Andre Citroen 1919. godine, inspiriran svojom tvrtkom za obradu metala koja je proizvodila sustave zupčanika u obliku riblje kosti.

Novi logo kombinira se sa svježom i pojednostavljenom paletom boja plus modernim fontom za natpis Citroen.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza