Da li je danas poslovno okruženje izuzetno složeno, nepredvidivo i turbulentno?

29.03.2021 09:41:41
Da li je danas poslovno okruženje izuzetno složeno, nepredvidivo i turbulentno?

Informacioni sistem omogućava jednostavnije donošenje odluka, koordinaciju resursa i bolju kontrolu u kompaniji.

Potvrdan odogovor ukazuje na prijeku potrebu za korištenjem tačnih i provjerenih informacija koje se mogu dobiti samo upotrebom adekvatnog informacionog sistema.

Informacioni sistem omogućava jednostavnije donošenje odluka, koordinaciju resursa i bolju kontrolu u kompaniji. Menadžerima i zaposlenicima informacioni sistem služi kao alat za planiranje poslovanja, analizu raznih problema ali je i korisna pomoć kod izrade novih proizvoda.

Integralni informacioni sistem ImelBIS ERP (Enterprise Resource Planing) uspješno je našao primjenu u prozvodnim, trgovačkim i uslužnim kompanijama, javnom sektoru, nevladinim i drugim organizacijama u cilju boljeg upravljanja poslovanjem.

Kako funkcioniše ImelBIS ERP?

ImelBIS ERP dizajniran je tako da pokriva gotovo sve poznate poslovne procese, uvažavajući specifičnosti pojedinih industrijskih grana i specifičnosti korisnika, te se lako može prilagoditi specifičnim zahtjevima korisnika. Namijenjen je kako malim organizacijama, tako i srednjim i velikim složenim proizvodnim i trgovačkim kompanijama, sa više povezanih poslovnih subjekata koje posluju pod jedinstvenim okriljem.

Sistem je predviđen za evidentiranje poslovnih događaja samo jednom i to u trenutku i mjestu nastajanja. Time se izbjegava višestruko evidentiranje poslovnih događaja, standardizuju poslovni procesi, povezuju poslovni dijelovi u jedinstvene poslovne cjeline, smanjuje mogućnost greške i slično.

ImelBIS ERP omogućava klijentima vlastiti nadzor i informacije na dnevnoj bazi o ulaznim i izlaznim računima, robno materijalnim procesima, stalnim sredstvima i inventaru, proizvodnom procesu, obračunu plaća, kadrovskoj evidenciji kao i nizu drugih procesa zavisno od specifičnosti organizacije. Dodatna prednost sistema ogleda se kod pregleda i analize podataka na osnovu originalnih dokumenata u sistemu što eliminiše fizičko pretraživanje dokumentacije po registratorima i ormarima pomoću ImelDMS-a.

Šta je ImelDMS?

Sistemi koji su integralni dio ImelBIS ERP -a, a ujedno se mogu koristiti i kao samostalne apliakcije su: Sistem za upravljanje dokumentima, Kontrola pristupa sa evidencijom radnog vremena i Upravljanje ljudskim resursima.

ImelDMS je sistem koji štedi vrijeme, prostor i novac!

Bez obzira na prirodu posla, za većinu organizacija, najzahtjevnijim procesom može se smatrati upravljanje dokumentima. Posljednje statistike pokazuju da se godišnje broj dokumenata duplira, a da svaki zaposlenik gubi najmanje 2 sata dnevno, zbog nesređene ili neažurirane dokumentacije, te da se i pored toga svaki četrnaesti dokument zagubi.

Uvođenjem u organizaciju sistema za upravljanje dokumentima zauvjek se staje na put mukotrpnim pretragama registratora, polica i naslaganih fascikli po stolovima.

Dokument menadžment sistem omogućava izradu, obradu, pretragu, arhiviranje i zaštitu elektronskih i papirnih dokumenata.

Upotrebom sistema za upravljanje dokumentima ostvaruje se:

Efektivna organizacija i klasifikacija dokumenata:

  • Formiranje elektronskog protokola
  • Automatizovana distribucija i razmjena dokumenata
  • Brzo pronalaženje dokumenata – centralizovana arhiva
  • Elektronsko organizovanje papirne arhive po zakonskoj regulativi
  • Efikasno praćenje verzija i revizija dokumenata
  • Uspostavljaju se prava pristupa dokumentaciji i bezbjednost
  • Menadžira se radnim tokovima i poslovnim procesima
  • Automatizovano protokolisanje dokumenata
  • Elektronsko obavještenje zaposlenih putem elektronskih oglasnih tabli
  • Usklađenost sa standardima (ISO)

Poseban značaj i jednostavnost se ogleda kod povezanosti sa aplikacijom HR, gdje se proces kreiranja, evidencije i štampe dokumentacije koja se odnosi na zaposlenike pojednostavljuje (rješenja, uvjerenja, lični dokumenti i sl.).

Kako upravljati ljudskim resursima i na koji način?

ImelHR kao dio integralnog sistema omogućava upravljanje ljudskim resursima kao najvrednijim resursima svake kompanije.

Kroz ImelHR omogućeno je:

  • Evidencija planiranja potreba za zaposlenicima kroz kreiranje sistematizacije radnih mjesta
  • Prijem zaposlenika putem raspisivanja oglasa za radna mjesta, prijem/prijava, odabir zaposlenika i kreiranje ugovora o radu za pripravnike, stalno i privremeno zaposlene
  • Kretanje u struci zaposlenika, odnosno pracenje napretka i svih promjena koje se događaju kod zaposlenika od zapošljavanja do prestanka radnog odnosa
  • Pracenje formalne i neformalne edukacije, interne i eksterne edukacije, poznavanje stranih jezika, strucnih ispita i svih drugih vidova obrazovanja
  • Definisanje uslova za dužinu godišnjeg odmora, njegovo planiranje, odobravanje i izdavanje rješenja kroz DMS
  • Sistemska uspostava povrede radnih obaveza, discilinskih mjera i izradu odgovarajucih rješenja kroz DMS
  • Sistemska uspostava pracenja zadravstvenog stanja i invalidnosti zaposlenika
  • Priprema i izdavanje svih dokumenata, rješenja i uvjeranja iz radnog odnosa kroz DMS
  • Uspostava elektronske matične knjige i elektronskog kartona
  • Definisanje aktivnosti vezanih za prestanak radnog odnosa

U okviru sistema za upravljanje ljudskim resursima nalazi se i modul za obračun plata.

Da li je moguće raditi obračun plata na osnovu uređaja za kontrolu pristupa?

Obračun plata moguće je vršiti po različitim vrstama zarada (redovan rad i dodatna primanja/isplate) i izvještavanje u skladu sa zakonom Federacije Bosne i Hercegovine, Republike Srpske i Brčko Distrikta.

Da li je moguće raditi obračun plata na osnovu uređaja za kontrolu pristupa?

Kontrola pristupa omogućava praćenje pristupa objektima i prostorijama pomoću uređaja za kontrolu pristupa uz identifikaciju putem ID kartica/pina dok evidencija radnog vremena omogućava vođenje evidencije zaposlenika u skladu sa zakonskim propisima BiH.

Registracija i obrada podataka evidentira se u realnom vremenu a čuvanje podataka je trajno.

Nadređeni imaju mogućnost planiranja i praćenja radnog vremena kao i praćenje korištenja godišnjih odmora.

Integracija sistema sa ImelHR omogućava jednostavno i brzo obračunavanje plata na osnovu  radnih sati importovanih iz Evidencije radnog vremena i klontrole pristupa.

Kako implementirati integralni informacioni sistem ImelBIS?

U procesu implementacije ImelBIS ERP-a prenosimo najbolja iskustva renomiranih kompanija i organizacija iz okruženja koja su sa uspjehom implementirala naša poslovna rješenja. Pri tome dajemo podršku reinžinjeringu poslovnih procesa, uvođenju standarda kvaliteta i kreiranju upravljivog poslovnog sistema.

Reinženjering odnosno reorganizacija poslovnih procesa obuhvata proces promjene organizacijske kulture/politike, kreiranje novih procesa i novih načina rada u cilju provođenja promjena koje potiču na uspjeh kompanije.

Putem konsultantskih usluga analiziraju se potrebe klijent kompanije, zajednički izrađuje plan implementacije informacionog sistema te se vrši procjena i izbor adekvatnog hardvera.

Višedecenijsko iskustvo u radu sa različitim poslovnim izazovima, pomaže da pronađemo put kojim će kompanije ostvariti zacrtane ciljeve i rezultate uz minimalne troškove.

Da li postoji postprodajna saradnja i šta kada se desi izmjena zakon-a?

Veoma je važno napomenuti da svaka kompanija sa Implementacijom informacionog sistema ImelBIS uspostavlja procedure i procese koji su identični procedurama kod implementacije sistema kvalitete ISO 9001 a to je definisanje politike i ciljeva poslovanja kao i aktivnosti za ostvarivanje tih ciljeva.

Poslovna saradnja ne završava se instalacijom softvera nego se ona nastavlja i nakon  implemetacije sistema  a ogleda se kroz kontinuiranu postprodajnu podršku na dnevnoj osnovi, redovan update sistema usklađen sa zakonskim izmjenama.

Međutim, ukoliko se ukaže potreba, kao „tvorci“ ImelBIS ERP sistema vršimo prilagodbu softvera prema zahtjevima i potrebama klijent kompanije.

Koje ciljeve kompanija može ostvariti implementacijom ImelBis ERP-a

Implementacijom informacionog sistema ImelBIS i primjenom konsultantskih usluga kompanija postiže mjerljive ciljeve koji se ogledaju kroz:

  • Smanjenje
  • operativnih troškova poslovanja
  • Unapređivanje poslovanja
  • Modernizacija i inovativnost u radu kompanije
  • Obavljanje poslovnih zadataka postaje brže i agilnije
  • Optimizacija procesa nabavke i prodaje uz niže troškove
  • Zaštita ličnih dokumenata i dokumenata kompanije
  • Procijenjen, smanjen ili izbjegnut rizik poslovanja

.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Digitalni kutak