Upravljanje ljudskim resursima

Digitalni kutak

Upravljanje ljudskim resursima

Kako uspješno upravljati ljudskim kapitalom - pridobiti, razviti, zadržati i nagraditi prave ljude koji će postići postavljene ciljeve i slijediti strategiju preduzeća?

25.02.2022 08:54:26 / Izvor: Akta.ba

Kako uspješno upravljati ljudskim kapitalom - pridobiti, razviti, zadržati i nagraditi prave ljude koji će postići postavljene ciljeve i slijediti strategiju preduzeća?

Da biste ovo postigli u svakom momentu trebate imati adekvatne i precizne podatke o zaposlenima - njihovim kontaktima, edukacijama, vještinama, zdravstvenom stanju i sve druge podatke bitne za poslodavca. Danas je posjedovanje validnih informacija o zaposlenima od strane donosioca odluka u pravom trenutku esencijalno za donošenje blagovremenih i ispravnih poslovnih odluka i generisanje dobrih poslovnih rezultata poručuju iz Imel-a

Podaci koji nisu objedinjeni na jednom mjestu već se koriste u obliku u kom se javljaju, čak i uz ogromnu ekspertizu i analitičnost njegovih korisnika, nisu dovoljno učinkoviti kao što su procesuirani podaci koji se transformišu u informacije.

Shodno potrebi internih i eksternih korisnika, zahvaljujući informacionim sistemima, procesuirani podaci se transformišu u informacije.

Kako to rade uspješne kompanije?

Uspješne kompanije imaju informacioni sistem za upravljanje ljudskim resursima kao specifičan sistem za pribavljanje, skladištenje, obradu, analizu, pozivanje i distribuiranje relevantnih podataka i informacija o ljudskim resursima preduzeća.

Ukoliko želite da Vaša kompanija konstantno raste i širi svoje poslovanje morate biti u mogućnosti da se više posvetite strateškim aktivnostima Vašeg preduzeća. U tu svrhu administrativne aktivnosti potrebno je minimizirati.

Zahvaljujući informacionim sistemima za upravljanje ljudskim resursima, povezuju se i logično nadovezuju faze upravljanja ljudskim resursima i generišu potrebni izvještaji neophodni za sagledavanje potreba zaposlenih za obukama, kao i izvještaji o ostvarenim rezultatima zaposlenih, postojanju osnova za nagrađivanje i vertikalnom i horizontalnom pomjeranju.

ImelHR sistem za upravljanje ljudskim resursima

Činjenica je da je ljudima i odnosima u današnjem turbulentnom okruženju sve teže upravljati, s obzirom da važnost ljudskog kapitala ima sve veći značaj a ljudi imaju sve više znanja i informacija.

Primjenom adekvatnog informacionog sistema koji će integrisati sve potrebne informacije vezane za svakog zaposlenika i omogućiti olakšano i brzo obavljanje svih zadataka i procedura vezanih za zapošljavanje, usmjeravanje, razvoj kao i vođenje evidencija o ličnim podacima.

ImelHR omogućava jednostavno i brzo obračunavanje plata na osnovu radnih sati importovanih iz Evidencije radnog vremena i kontrole pristupa.

Ukoliko koristite i ImelDMS – sistem za upravljanje dokumentima bit će Vam dostupno planiranje, kreiranje i štampanje ugovora, uvjerenja i rješenja te njihovo sigurno čuvanje i distribuiranje unutar kompanije.

Koje mogućnosti otvara ImelHR?

ImelHR - Sistem za upravljanje ljudskim resursima omogućava korisnicima:

  • Planiranje potreba za zaposlenicima kroz kreiranje sistematizacije radnih mjesta.
  • Prijem zaposlenika putem raspisivanja oglasa za radna mjesta, prijem/prijava, odabir zaposlenika i kreiranje ugovora o radu za pripravnike, stalno i privremeno zaposlene.
  • Kretanje u struci zaposlenika, odnosno praćenje napretka i svih promjena koje se događaju kod zaposlenika od zapošljavanja do prestanka radnog odnosa.
  • Praćenje formalne i neformalne edukacije, interne i eksterne edukacije, poznavanje stranih jezika, stručnih ispita i svih drugih vidova obrazovanja.
  • Sistemska uspostava povrede radnih obaveza, disciplinskih mjera i izradu odgovarajućih rješenja.
  • Sistemska uspostava praćenja zdravstvenog stanja i invalidnosti zaposlenika.
  • Priprema i izdavanje svih dokumenata, rješenja i uvjeranja iz radnog odnosa.
  • Definisanje uslova za dužinu godišnjeg odmora, njegovo planiranje, odobravanje i izdavanje rješenja.

U okviru sistema za upravljanje ljudskim resursima nalazi se i modul za obračun plata.

Obračun plata moguće je vršiti po različitim vrstama zarada (redovan rad i dodatna primanja/isplate) i izvještavanje u skladu sa zakonom Federacije Bosne i Hercegovine, Republike Srpske i Brčko Distrikta.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Digitalni kutak