Etička linija
Saznajte za probleme dok su još uvijek mali
Povjerljivo i pametno online sanduče koje klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima pruža mogućnost da potpuno anonimno daju svoje sugestije, primjedbe i žalbe
Šta je Etička linija?
Povjerljivo i pametno online sanduče koje klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima pruža mogućnost da potpuno anonimno daju svoje sugestije, primjedbe i žalbe na poslovno ponašanje u kompaniji, a vlasnicima i direktorima omogućava važnu informaciju i detaljan uvid u probleme za koje na drugi način ne bi mogli saznati.
Koristi
- Demonstrira posvećenost kompanije iskrenom i odgovornom ponašanju,
- Pojačava kontrolu profesionalnog ponašanja,
- Ulijeva povjerenje poslovnim partnerima, posebno inostranim,
- Omogućava rano upozoravanje na neprihvatljiva i neetična ponašanja,
- Smanjuje finansijske gubitke kompanije.
Šta se može prijaviti?
- Uposlenik prema klijentu (neprofesionalno ponašanje),
- Uposlenik prema uposleniku (mobing, govor mržnje, prebacivanje obaveza, i sl.),
- Uposlenik prema vlasniku/poslodavcu (zloupotreba MTS-a, krađa, odavanje poslovne tajne, rad za konkurenciju i sl.).
Potreba u brojkama
Prema priznatim svjetskim analizama ovakvi sistemi su na vrhu ljestvice najučinkovitijih sredstava zaštite od neprihvatljivog ponašanja u poslovanju.
Zašto?
Prvo, zato što vrh menadžmenta zna tek mali dio onoga što zna „prva linija" biznisa, a to su zaposlenici, klijenti i dobavljači.
Drugo, zato što će vam samo 1 od njih 5 dati informaciju o problemima "u lice" dok svi ostali isključivo anonimno.
Razlika od drugih kanala komunikacije
Ključna razlika je što je POVJERLJIVA - garantira 100% anonimnost onome ko pošalje informaciju - i što je PAMETNA, vodi evidenciju o vrstama problema i priprema precizne izvještaje.
Osnovni paket
- Personalizovana stranica klijenta sa vizualima na servisu "Etička linija"
- Korisnički nalog na sistemu za jednu osobu za prijem i obradu prijava (povjerenik) i jednu osobu za nadzor nad postupkom (supervizor)
- Tehničko uputstvo-instrukcije za rad na sistemu Etička linija
- Osnovna procedura za postupanje sa prijavama
- Priručnik za provedbu aktivnosti unutar kompanije/organizacije za motivaciju korisnika, uposlenika i poslovnih partnera da slobodno podnose sugestije, primjedbe i žalbe
- Tehnička podrška 8h/5d/12m
1 SUPERVIZOR
2 POVJERENIK
NET Consulting d.o.o. Sarajevo ponudu dostavlja na zahtjev.
Pretplatnički paketi zavise od broja korisničkih naloga.
Dodatne usluge
- Obuka za dvije odgovorne osobe o načinu profesionalnog rješavanja prijava (4 sata in-house)
- Seminar za menadžment i uposlenike o standardima profesionalnog ponašanja i važnosti ranog ukazivanja na probleme (4 sata in-house, do 30 učesnika)
Net Consulting d.o.o. vodeća je kompanija u regionu zapadnog Balkana u oblasti manadžmenta poslovne etike i usklađenosti, specijalizirana za kreiranje i implementaciju djelotvornih programa poslovne etike i usklađenosti u organizacijama. Net Consulting pruža kompletnu uslugu kroz konsultacije, analize, treninge, dizajniranje i upravljanje procesima, monitoring i evaluaciju i IT rješenja.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.