Etička linija

Saznajte za probleme dok su još uvijek mali

27.04.2023 08:45:39
Net Consulting d.o.o. etička linija

Povjerljivo i pametno online sanduče koje klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima pruža mogućnost da potpuno anonimno daju svoje sugestije, primjedbe i žalbe

Šta je Etička linija?

Povjerljivo i pametno online sanduče koje klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima pruža mogućnost da potpuno anonimno daju svoje sugestije, primjedbe i žalbe na poslovno ponašanje u kompaniji, a vlasnicima i direktorima omogućava važnu informaciju i detaljan uvid u probleme za koje na drugi način ne bi mogli saznati.

Koristi

  • Demonstrira posvećenost kompanije iskrenom i odgovornom ponašanju,
  • Pojačava kontrolu profesionalnog ponašanja,
  • Ulijeva povjerenje poslovnim partnerima, posebno inostranim,
  • Omogućava rano upozoravanje na neprihvatljiva i neetična ponašanja,
  • Smanjuje finansijske gubitke kompanije.

Šta se može prijaviti?

  • Uposlenik prema klijentu (neprofesionalno ponašanje),
  • Uposlenik prema uposleniku (mobing, govor mržnje, prebacivanje obaveza, i sl.),
  • Uposlenik prema vlasniku/poslodavcu (zloupotreba MTS-a, krađa, odavanje poslovne tajne, rad za konkurenciju i sl.).

Potreba u brojkama

Prema priznatim svjetskim analizama ovakvi sistemi su na vrhu ljestvice najučinkovitijih sredstava zaštite od neprihvatljivog ponašanja u poslovanju.

Zašto?

Prvo, zato što vrh menadžmenta zna tek mali dio onoga što zna „prva linija" biznisa, a to su zaposlenici, klijenti i dobavljači.

Drugo, zato što će vam samo 1 od njih 5 dati informaciju o problemima "u lice" dok svi ostali isključivo anonimno.

 

Razlika od drugih kanala komunikacije

Ključna razlika je što je POVJERLJIVA - garantira 100% anonimnost onome ko pošalje informaciju - i što je PAMETNA, vodi evidenciju o vrstama problema i priprema precizne izvještaje.

Osnovni paket

  • Personalizovana stranica klijenta sa vizualima na servisu "Etička linija"
  • Korisnički nalog na sistemu za jednu osobu za prijem i obradu prijava (povjerenik) i jednu osobu za nadzor nad postupkom (supervizor)
  • Tehničko uputstvo-instrukcije za rad na sistemu Etička linija
  • Osnovna procedura za postupanje sa prijavama
  • Priručnik za provedbu aktivnosti unutar kompanije/organizacije za motivaciju korisnika, uposlenika i poslovnih partnera da slobodno podnose sugestije, primjedbe i žalbe
  • Tehnička podrška 8h/5d/12m

1 SUPERVIZOR

2 POVJERENIK

NET Consulting d.o.o. Sarajevo ponudu dostavlja na zahtjev.

Pretplatnički paketi zavise od broja korisničkih naloga.

Dodatne usluge

  • Obuka za dvije odgovorne osobe o načinu profesionalnog rješavanja prijava (4 sata in-house)
  • Seminar za menadžment i uposlenike o standardima profesionalnog ponašanja i važnosti ranog ukazivanja na probleme (4 sata in-house, do 30 učesnika)

Net Consulting d.o.o. vodeća je kompanija u regionu zapadnog Balkana u oblasti manadžmenta poslovne etike i usklađenosti, specijalizirana za kreiranje i implementaciju djelotvornih programa poslovne etike i usklađenosti u organizacijama. Net Consulting pruža kompletnu uslugu kroz konsultacije, analize, treninge, dizajniranje i upravljanje procesima, monitoring i evaluaciju i IT rješenja.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting