Za siguran odlazak do škole: Pješačka staza kod OŠ Čengić-Vila I, kružni tok kod Fabrike duhana
Roditelji sa brigom danas puštaju djecu da idu sami do škola, jer je promet u sarajevskoj Ulici Fetaha Bećirbegovića svakog dana sve gušći.
"Po regulacionom planu, prostor između škole i Tvina predviđen je kao pješačka zona. Sada pripremamo elaborate, odnosno zahtjev Ministarstvu prometa i komunikacija KS-a, kako bi nam odobrili da se taj dio zatvori. Što se tiče same raskrsnice i semaforizacije, tamo su po planu predviđeni saobraćajni znaci, koji su i postavljeni. Ministarstvo, koliko znam, ne raspolaže sredstvima za semaforizaciju raskrsnica, međutim, ako bi se ulica pretvorila u pješačku zonu, semafor ne bi ni trebao jer ne bi bilo bočnog saobraćaja", kaže za Oslobođenje načelnik Novog Sarajeva Nedžad Koldžo.
Općina čeka i saglasnost MZ Čengić-Vila I, kojoj je načelnik Koldžo rekao da prijedlog koji napišu mora biti u skladu sa procedurama, a koji će on uputiti Ministarstvu kako bi ga priveli konačnoj namjeni, u skladu sa planom.
Kako bi se ova pješačka zona trebala nalaziti u blizini OŠ Čengić-Vila 1, pozvali smo direktoricu Zinetu Bogunić, koja ima samo riječi hvale za ovaj čin.
"Naša djeca su u rizičnoj poziciji što se tiče saobraćajne sigurnosti. Mi smo na raskrsnici dvije ulice, a tu je i građevinsko skladište pored i ulica koja se opet spaja s nama. Više puta Nastavničko vijeće je tražilo da se nešto učini kako bi djeca i roditelji sigurnije dolazili do škole, ali naše moljakanje nije pomoglo. Načelnik će sigurno dobiti podršku kako nas, tako i učenika i njihovih roditelja", sa oduševljenjem ističe Bogunić.
Veliki problem predstavlja i raskrsnica kod Fabrike duhana, gdje je prednost data Drinskoj ulici, tako da se za izlazak iz naselja Pofalići čeka i po pola sata. Kada je u pitanju ova cesta, nadležno je Ministarstvo prometa i komunikacija.
"Znam da je problem izlaz iz Pofalića jer je prioritet dat Drinskoj. Pokušavali smo ovaj problem riješiti sa Direkcijom za ceste KS-a, kada je rađena sanacija dijela ispod podvožnjaka, tražili smo da se uvedu dvije trake, kojima bi svako mogao ući u svoju, te da se provuku ispod podvožnjaka nauštrb trotoara. Međutim, Ministarstvo i tadašnji ministar nisu nam dali saglasnost", kaže Koldžo.
Kada se bude radila konačna sanacija ove ceste, gdje je predviđen kružni tok, morat će se riješiti i taj dio, a sam rondo je puno kvalitetniji način rješavanja problema od semafora, koji većinom dovode do zagušenja saobraćaja.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
Direkcija za puteve Kantona Sarajevo
Hamida Dizdara 1 71000 Sarajevo -
Općina Novo Sarajevo
Zmaja od Bosne 55 71000 Sarajevo -
Ministarstvo saobraćaja KS
Reisa Džemaludina Čauševića 1 71000 Sarajevo -
BADECO ADRIA d.d. Sarajevo
ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar -
MZ ČENGIĆ VILA I SARAJEVO
NEDIMA FILIPOVIĆA 19 71000 Sarajevo