Omega donosi ono što Tuzli nedostaje: Nakon "New Yorkera", otvorena vrata svjetskim brendovima

02.11.2011. 12:57 / Izvor: eKapija.ba
Omega donosi ono što Tuzli nedostaje: Nakon 'New Yorkera', otvorena vrata svjetskim brendovima

Od početka oktobra New Yorker je prisutan i u Tuzli. Ovaj brend je dobro pozicioniran i u Evropi i u svijetu sa blizu devet stotina prodajnih mjesta u 32 zemlje. Predstavlja jednu od najvećih modnih kuća, pa je za poklonike modnih trendova u Tuzli i Tuzlanskom kantonu od velikog značaja otvaranje savremenog prodajnog prostora "New Yorkera" u prizemlju Tržnog centra "Omega" Tuzla.

Početak rada ispunio je očekivanja i menadžmenta "Omege" ali i građana. "Ulaskom New Yorkera u Omega centar Tuzla povećala se dnevna posjeta kupaca, samim tim i dnevni prometi kod svih zakupaca. Dakle, u svakom slučaju mislimo da je ulazak brendova poput „DM“-a i New Yorkera napravio očekivani rezultat. Informacije sa kojima raspolažemo su pozitivne, dugo vremena u Tuzli se nije nešto ovako desilo. Priredili smo zaista veliko otvaranje, organizovali smo night shopping, većina građana je bila na otvaranj, a i dalje dolaze u Omega centar. Pozitivna reakcija se u svakom slučaju mogla vidjeti od trenutka otvaranja pa čak i nekoliko dana poslije toga, kada praktički, tržni centar nije mogao primiti tako veliki broj posjetitelja", govori Edim Džambić generalni direktor "Omega" d.o.o. Živinice za tuzlanski Komorski informator.

Saradnja sa ovim poznatim brendom može se ocijeniti i kao najava nove poslovne politike u Omegi, odnosno okretanje poznatim svjetskim i evropskim brendovima.

"U svakom slučaju želimo vratiti sjaj bivšoj RK Tuzlanka, dakle staro ime u novom ruhu. Okrećemo se poznatim brendovima, onim stvarima koje čine "grad gradom". Dakle ovo bi trebao biti samo početak, a za narednu godinu je planirano doveđenje na naše police proizvoda još nekih poznatih robnih marki. Uz trenutno "šminkanje" objekta mislimo da je grad na dobitku. U novembru planiramo otvoriti dva nova Beko shopa, po jedan u Banjaluci i Sarajevu i biće rađeni po novom konceptu Beka", otkrio je Džambić planove.

(Edim Džambić)

Inače, redovni posjetioci Tržnog centra "Omega" Tuzla i generalno kupci u objektima "Omega" doo Živinice, navikli su da tokom cijele godine, posebno u posljednjim danima godine, budu počašćeni akcijama, sniženjima, popustima.

"Svake godine u svim odjelima Omega centara organizuju se novogodišnja sniženja i to možemo najaviti i za ovu godinu. U novembru će ponovo biti organizovan night shopping u Omega centru Tuzla, a što se tiče Beko tehnike, u decembru su u planu ponovo kvalitetne akcije i sniženja, ističe Džombić, dodajući da Omega ima zlatno pravilo koje se poštuje već 21 godinu, a to je "Kupac je uvijek upravu".

Džombić je ovom prilikom najavio da će objekat Tržnog centra "Omega" Tuzla, nekada RK Tuzlanke, pretrpiti neke promjene, otvoriti širom vrata za ulazak poznatih brendova, koji cjenovno mogu biti pristupačni materijalnom stanju građana odnosno posjetitelja "Omege".

Također, planirano je renoviranje prostora oko 1600 m2 koji bi trebao prerasti u dio objekta gdje će se moći posjetitelji odmoriti, pojesti dobre kolače, imati zanimljiv i siguran dječji kutak. Dakle, "Omega" doo Živinice na čelu sa generalnim direktorom Edimom Džambićem a u okviru Tržnog centa "Omega" Tuzla, u najskorijem periodu će ponoditi ono što Tuzla treba i ono što u ovom trenutku Tuzla nema...

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti