Edin Škaljić: Po čemu ćemo pamtiti 2020. godinu

11.12.2020. 13:24 / Izvor: Akta.ba
Edin Škaljić: Po čemu ćemo pamtiti 2020. godinu

Usprkos izazovima u ovoj godini, Franck grupa je nastavila s redovnim investicijama koje u prvih devet mjeseci ove godine iznose 5,2 miliona BAM.

Uoči dočeka Nove godine, na izmaku "stare", obično sumiramo rezultate i izvlačimo određene zaključke za narednu godinu. Podsjećamo se lijepih, ali i onih manje lijepih trenutaka koji su obilježili prethodnih 365 dana.

Pandemija coronavirusa, gotovo sve nas je zaustavila u novim planovima, idejama, na putu ka boljem i većem.

U duhu ispraćaja ove "pandemijske" godine, u nastavku pročitajte osvrt godine Edina Škaljića, direktora Franck Sarajevo d.o.o.

 

Kakva je situacija u Vašoj kompaniji?  Koliko je corona-kriza uticala na poslovanje?

Za nas je prethodna godina bila odlična. Ostvarili smo rast u svim našim kategorijama, a posebno u kategorijama mljevene kafe i čaja, a po rezultatima, prva tri mjeseca ove godine ukazivala su na nastavak pozitivnog trenda iz 2019. Naša Jubilarna je među vodećim brendovima na tržištu mljevene kafe i tržišni smo lideri u kategorijama čaja i instant cappuccina. Kao i većini kompanija, pandemija uzrokovana koronavirusom uticala je i na naše poslovanje, kako u kanalu trgovine, tako i u HoReCa kanalu koji je bio potpuno zatvoren tokom aprila i maja.

Iako smo zabilježili pad potrošnje u HoReCa kanalu zbog privremenog prestanka rada ugostiteljskog sektora, istovremeno je porasla konzumacija u domaćinstvima. Potrošačima omogućujemo da u kafi uživaju i kod kuće ponudom vrhunske kvalitete turske kafe npr. Jubilarne kafe ili Franck Clasic kafe čija je receptura rađena ciljano prema preferencijama bh potrošača. Riječ je o kafi iznimno aromatičnog okusa i mirisa.  Zahvaljujući ulaganjima u razvoj i inovacije, Franck je i u sistemu Halal kvalitete tako da Franck kafa, čajevi i instant cappuccina posjeduju Halal certifikaciju. 

Po čemu ćete još pamtiti 2020. godinu?

Usprkos izazovima u ovoj godini, Franck grupa je nastavila s redovnim investicijama koje u prvih devet mjeseci ove godine iznose 5,2 miliona BAM, inanciranih iz vlastitih izvora, od čega se najveća odnosi na ulaganje u mlin i sustav silosa u pogonu kave koja je nedavno završena.

Također, ponosni smo na to što smo kao odgovorna kompanija brzo reagovali s pomoći po izbijanju pandemije. Franck je donirao 20.000 KM za nabavku medicinske opreme Domu zdravlja Grude, gdje kompanija ima proizvodne pogone, te više od 30.000 KM u svojim proizvodima kliničkim centrima u Tuzli, Banjoj Luci, Mostaru i Sarajevu, te Profesionalnoj vatrogasnoj brigadi Sarajevo, kao i udruženju Pomozi.ba, s ciljem pomoći ugroženim kategorijama stanovništva.

Ovu ćemo godinu pamtiti i po priznanju „Bonitetna zvijezda“ za vodeću kompaniju koja je prva po prihodu u djelatnosti trgovine kavom, čajevima, kakaom i začinima. To je još jedan dokaz rezultata našeg rada, ulaganja, inovacija i garancije kvalitete koju naši potrošači prepoznaju i na to povejerenje potrošača smo jako ponosni. 

Planovi za 2021. godinu?

Franck je domaća kompanija s pogonima u BiH i proizvodnim kapacitetima koji potpuno zadovoljava potrebe potrošača u Bosni i Hercegovini.  Odlučni smo i dalje ulagati u naše poslovanje i budućnost u Bosni i Hercegovini i vjerujem da time najbolje pokazujemo i dokazujemo našu predanost bh tržištu, našim poslovnim partnerima i potrošačima. Imamo jasnu viziju razvoja poslovanja koja, među ostalim, podrazumijeva i otvaranje radnih mjesta, kao i doprinos poboljšanju ukupne socio-ekonomske situacije, posebno u ovim izazovnim vremenima koja su uzrokovala tektonske poremećaje u cijelom svijetu. 

Kakvu prognozu imate za post-coronsko vrijeme?

Uspješno prevladavanje krize ovisi o poduzetničkoj sposobnosti donositelja odluka da brzo reagiraju na krizu i nauče kako najbolje iskoristiti prilike. Redovito pratimo razvoj situacije kod nas i u svijetu i krizi pristupamo na način da ne očekujemo povratak na staro već promišljamo načine i modele djelovanja koji će nam omogućiti uspješno upravljanje u kriznim okolnostima i održivo poslovanje u novom normalnom. Tako smo potrošačima omogućili ispijanje turske kafe i kada su u pokretu lansiranjem Franck Coffee&GO u tri okusa Original, Intense i Sensual u praktičnom „stick“ pakovanju za jednostavnu pripremu „on-the-go“. Dakle, dovoljno je kafu preliti vrućom vodom, promiješati i spremna je. Nije je potrebno kuhati u džezvi što je dosta praktično za sve one koji vole aromu prave turske kafe, a nađu se u prilici na primjer na putu pa je mogu skuhati u džezvi. 

U pogledu trendova, a usljed situacije s Covidom, vidimo značajan rast interesa u brizi za zdravljem odnosno proizvodima koji nude dodatnu vrijednost i jačanje imuniteta zbog čega smo predstavili naše funkcionalne napitke. Riječ je o liniji  instant napitaka s kafom koju čine tri proizvoda Smart, Energy i Protein s dodacima proteina, vitamina ili minerala i dokazanim zdravstvenim prednostima. I u kategoriji čaja predstavili smo novitet – liniju funkcionalnih čajeva - Immune, Detox, Calm, i Energise, također s dodacima vitamina i minerala, namijenjenih podizanju imuniteta, detoksikaciji organizma i uklanjanju stresa i umora.  Vjerujemo da su to neki od trendova koji imaju značajan potencijal.  

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti