Tepisi, komode, namještaj: Počelo opremanje prostorija Gradske uprave u zgradi kod Vječne vatre

29.03.2021. 11:39 / Izvor: Akta.ba
Tepisi, komode, namještaj: Počelo opremanje prostorija Gradske uprave u zgradi kod Vječne vatre

Gradska uprava Sarajeva realizirala je tokom marta 2021. godine veliki broj javnih nabavki koje se odnose na unutarnje uređenje prostorija u objektu Vječne vatre.

Gradska uprava Sarajeva realizirala je tokom marta 2021. godine veliki broj javnih nabavki koje se odnose na unutarnje uređenje prostorija u objektu Vječne vatre u koje se uskoro treba preseliti, saznaje Akta.ba.

Prema evidenciji Dodjela ugovora na našem portalu, u toku je opremanje kancelarija za šta je iz gradskog budžeta izdvojeno nekoliko hiljada KM.

Tako je za molerske radove u objektu Vječna vatra plaćeno je 6.000 KM, a za nabavku i ugradnju hojge i PVC lajsni 5.967,01 KM koje je isporučio sbc d.o.o. Burotime salon namještaja.

Kamer Commerce d.o.o. Sarajevo isporučio je kompjutersku opremu u vrijednosti 37.319,50 KM, a nabavku i ugradnju podnih obloga dobila je firma Elpi Comperc koja je izvršila dvije isporuke u vrijednosti 4.266,93 KM.

Isporuka i montaža radnih stolova za kancelarijske prostorije koštala je 5.981,00 KM, dok je arhivski namještaj sa konferencijskim stolovima koštao 5.769,00 KM. Ovu isporuku je izvršila firma SBC d.o.o. Sarajevo. Pored ovoga, iz gradskog budžeta je za TV komodu i vješalicu za kabinet u zgradi Vječne vatre izvojeno 5.981,50 KM.

 

 

Inače, u februaru je objavljen otvoreni postupak za izradu Glavnog projekta rekonstrukcije i adaptacije objekta bivše zgrade SDK kod Vječne vatre.

Za ove radove je planirano oko 500.000 KM. 

"Nakon završetka prve etape, na osnovu izrađenog elaborata postojećeg stanja, odabrani ponuđač se obavezuje investitoru prezentovati postojeće stanje objekta, te predložiti neophodne mjere sanacije. Investitor je dužan izvršiti analizu i očitovati se po predloženim rješenjima, uz mišljenje Komisije za očuvanje nacionalnih spomenika Bosne i Hercegovine", navodi se u tenderskoj dokumentaciji. 

Nakon pozitivne ocjene može se pristupiti drugoj fazi izrade investiciono tehničke dokumentacije.

U drugoj etapi planiran je odabir ponuđača za izradu idejnog projekta koji će prezentirati investitoru u cilju prihvatanja idejnog rješenja (prijedlog funkcionalnog korištenja objekta), u skladu sa sljedećim usmjerenjima da u podrumu budu smješteni arhiva i servisni prostori, dok je u prizemlju planirano otvaranje glavnog ulaza iz Titove ulice sa prijedlogom dislokacije spomen-obilježja Vječna vatra.

U prijedlogu korištenja objekta u planu je otvoreni javni prostor za građane i turiste (galerija, turist-info prostor, biblioteka/knjižara, multifunkcionalna sala sa pratećim sadržajima i dr.), te otvaranje glavnog ulaza za Gradsku upravu iz ul. Ćemaluša (hol, recepcija, pisarnica, lift i dr.)

Na spratovima su planirane kancelarije, kabinet gradonačelnika i dva zamjenika sa salom za sastanke, kabinet predsjedavajućeg i zamjenika Gradskog vijeća sa salom za sastanke, zatim čajna kuhinja, bife i ostave. Na potkrovlju je planirana kotolovnica. 

U posljednoj, trećoj etapi, planira se izrada glavnog projekta. 

Nakon usvojenog idejnog projekta slijedi izrada Glavnog projekta, koji treba da bude urađen u skladu sa zakonskom regulativom što je potpuna odgovornost projektanta, sa svim potrebnim ovjerama.

Podsjetimo, Gradska uprava Grada Sarajeva primila je  22.01.2021. godine dopis Predsjedavajućeg Predstavničkog doma Parlamenta Federacije kojim se traži iseljenje iz objekta zgrade DPO prostorija koje sada koristi administracija Grada Sarajeva. 

Dopis je poslan u skladu sa Zaključkom Vlade FBiH kojima se faktički vrši zamjena poslovnih prostorija i to u objektima Vječne vatre – bivša zgrada SDK-a i objekta DPO na Skenderiji gdje su sada smještene službe koje servisiraju federalni parlament i gdje je također smještena administracija Grada Sarajeva.

Služba za zajedničke poslove organa i tijela FBiH je za to vrijeme iselila institucije čiji je vlasnik Vlada FBiH, tako da je u zgradi Vječne vatre oslobođen dobar dio prostorija. 

Iz Gradske uprave Grada Sarajeva su naveli da je ovaj prostor nakon iseljenja institucija ostao gotovo potpuno neuslovan, budući da su osim samog namještaja, poremećene i instalacije neophodne za rad zaposlenika koji bi se smjestili i radili u ovim prostorijama (struja, internet, video nadzor i sl.).

Rok za oslobađanje prostorija u DPO-u  bio je do dana 28.02.2021. godine, što su u gradskoj upravi smatrali izuzetno kratkim rokom za provođenje nabavki koje su neophodne za privođenje krajnjoj namjeni poslovnih prostorija.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti