Nastala u pandemiji: BeeLuv prirodna kozmetika pronašla put do kupaca

07.09.2021. 11:43 / Izvor: Akta.ba

Pandemijsko vrijeme je mnogima pomoglo da svoje ideje pretoče u djelo i naprave mali biznis. Jedna od njih je i Belma Šapčanin iz Sarajeva koja je napravila brend BeeLuv.

Pandemijsko vrijeme je mnogima pomoglo da svoje ideje pretoče u djelo i naprave mali biznis. Jedna od njih je i Belma Šapčanin iz Sarajeva koja je iz ljubavi prema prirodnoj kozmetici napravila brend BeeLuv.

Za portal Akta.ba je kazala da je ideja za BeeLuv nastala sasvim slučajno tokom prvog lockdowna.

"Vrijeme provedeno u kući je rezultiralo prvim pilinzima za tijelo koje sam bukvalno preko noći odlučila predstaviti na društvenim mrežama", priča nam Belma.

Ljubav prema prirodnoj kozmetici u Belmi se javila nakon jednog putovanja u Njemačku.

"Posjetili sno Weledine vrtove i proizvodnju i ta tri dana su bila dovoljna da pređem na prirodnu kozmetiku i upoznam se sa svim njenim dobrobitima", prisjetila se vlasnica BeeLuv-a.

Prirodna kozmetika sa notama cvijeća i voća

U BeeLuv kolekciji možete pronaći pilinge i putere za tijelo, razne maze za tijelo sa predivnim notama cvijeća i voća.

"Jako smo ponosni na činjenicu da su naš balzam i piling za usne našli svoje mjesto na dm policama. Ali i na činjenicu da smo prvi izbacili balzam za šapice nasih čupavih, četveronoznih prijatelja", naglasila je.

BeeLuv proizvodi su specifičnog izgleda i na prvi pogled čakostavljaju utisak poslastice.

"U svijetu luksuznih linija, markerting trikova, pozlaćenih ambalaža mi smo željeli biti slatki i neodoljivi. Naš cilj je probudit dijete u vama, slatkim pakovanjima, živim bojama i bez lažnih etiketa", pojašnjava.

BeeLuv proizvodi ne sadrže umjetnie dodatake i imaju 100% prirodne proizvode. Svaki proizvod je kaže zahtjevan na svoj način. Sa prirodnim sastojcima  je teže svaki put dobiti istu teksturu, boju i miris.

"Veći problem su rokovi trajanja, ali mi sve svoje proizvode radimo svježe po narudžbi tako da ne brinemo", kazala je.

BeeLuv na policama dm-a

Koliko je ovo postao ozbiljan biznis za Belmu pokazuje i to što su BeeLuv proizvodi od nedavno dostupni i na policama dm-a.

"To je difinitivno bio trenutak kada sam shvatila da je BeeLuv postao ozbiljna priča. Dm podrška znači jako mnogo, posebno za male biznise koji su na početku i traže svoj put ka uspjehu. Lijepo je znati da postoji kompanija koja toliko podržava domaće biznise, jer ipak biti na dm policama nije mala stvar", govori ponosna vlasnica BeeLuv-a uz osmijeh.

 

Poduzetništvo donosi slobodu

Poduzetništvo joj kaže daje slobodnu i više prava.

"Najteže je izaći iz zone komfora, bilo da ste poduzetnik/poduzetnica. Biti poduzetnica je mnogo lakše nego raditi za bilo koga. To donosi više obaveza, manje slobodnog vremena, ali više slobode i više prava. Ako mene pitati biti zaposlena žena u bilo kojem sektoru je puno teže nego biti poduzetnica", smatra Šapčanin.

Ova poduzetnica radi i kao social media manager. Vještina poznavanja digitalnog marketinga joj je bila velika prednost u promociji vlastitog brenda.

"To znanje je definitivno bilo od velikog značaja za izgradnju BeeLuv kao prepoznatljivog branda. Dugogodišnje iskustvo u marketinskim agencijama, rad sa svjetskim i domaćim kompanija je itekako pomoglo u kreiranju cijelog dizajna, pakovanja, priče i na kraju predstavljanje krajnjem kupcu. Ja vjerujem da će svakoga prvo privući izgled i dizajn, a kvalitet je taj koji će zadržati kupca", ističe Belma.

Inspiraciju pronalazi u prirodi, a konačni cilj za BeeLuv je i zerowaste. U budućnosti Belma planira da  od BeeLuv-a napravi  jednu uspiešnu domaću priču koja ce pružiti mladim priliku da rade, uče i grade svoje karijere.

E.O.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti