Dom zdravlja KS umjesto donirane opreme, želi Call centar od gotovo pola miliona KM?

09.08.2022. 11:18 / Izvor: Akta.ba
call centar

Javna ustanova Dom zdravlja Kantona Sarajevo planira uspostavu Call centra čija je vrijednost 427.350 KM.

Javna ustanova Dom zdravlja Kantona Sarajevo planira uspostavu Call centra čija je vrijednost 427.350 KM bez PDV/a. Nabavka opreme planirana je i objavljena na web stranici ustanove u okviru Plana javnih nabavki za 2022. godinu.

Podsjetimo, o uspostavi Call centra Akta.ba portal pisao je prošle godine, kada su njegovo uspostavljanje inicirali bh. privrednici koji su bili obezbijedili doniranu opremu.

Naime, tadašnja v.d. direktorica ove ustanove Amela Kečo prvo je potpisala memorandum o osnivanju, da bi nakon dana odustala. U dopisu koji je uputila načelniku Općine Novo Sarajevo Hasanu Tanoviću, nosiocu projekta, obavijestila ga je da odustaju od potpisanog memoranduma o razumijevanju i saradnji na uspostavi call centra.

Tada su kao razlog odustajanja od ovog projekta naveli povoljnu epidemiološku situaciju u KS, samim tim i veliko rasterećenje Covid Call Centra, te bi osnivanje novog bio iracionalan potez.

Pokušavajući da ublaže učinjeno, iz Doma zdravlja su još kazali da donaciju, između ostalog, ne mogu prihvatiti iz formalno-pravnih razloga.

Zašto se sada menadžment Javne ustanove Doma zdravlja ponovo odlučio za uspostavljanje Call centra i umjesto donirane, odlučio za kupovinu preskupe opreme, do pisanja ovog teksta, nismo dobili odgovor. 

Odluka da se na uspostavu Call centra utroši gotovo pola miliona KM budžetskih sredstava, samo još jednom potvrđuje pisanje našeg portala, a to je namještanje posla kompaniji koja će isporučiti opremu.

Inače, prema pisanju Faktora, zbog nesuglasica oko realizacije ove nabavke u menadžmentu Javne ustanove Dom zdravlja Kantona Sarajevo desila se teška povreda radne discipline. Ademir Spahić, glavni tehničar i u isto vrijeme predsjednik Upravnog odbora JU Dom zdravlja KS vršio je višednevni pritisak na uposlenika ustanove A. K., referenta za zaštitu od požara i telefoniju, da potpiše specifikaciju projekta implementiranja Call centra.

S.B.

plan nabavki call centar

Akta.ba prati i objavljuje sve planove dopune i izmjene javnih nabavki institucija u BiH. Sve planove možete pogledati na ovom linku. 

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti