Da li se kroz sponzorstva sporta prodaju proizvodi ili unapređuje zajednica?

19.09.2023. 11:00 / Izvor: Akta.ba
panel sport

Primjetno je podizanje svijesti u društvu o važnosti vođenja zdravog i više balansiranog života.

Primjetno je podizanje svijesti u društvu o važnosti vođenja zdravog i više balansiranog života. Kompanije u BiH mogle bi više ulagati u sport. Tržište sportskih sponzorstava u cijelom svijetu procijenjeno je na 66 milijardi američkih dolara u 2022. Predviđeno je da će industrija rasti po zajedničkoj godišnjoj stopi rasta od 6,4% do 2030. godine, dostižući vrijednost od skoro 108 milijardi američkih dolara.

U organizaciji NGO Marathon, bosanskohercegovačkog lidera u organizaciji masovnih sportskih projekata, danas je održana panel diskusija na temu „Kako izabrati sport koji najbolje odgovara imidžu kompanije?“ Panel diskusija održana je u hotelu Ibis u Sarajevu. 

Panelisti Tihana Tais (Direct Media), Jusuf Tanović (FK Željezničar), Goran Ćorić (NGO Marathon, Metromedia), Lejla Mulalić (Gazprom), Maja Drnda (Intersport), govorili su o podizanju svijesti o važnosti sporta u društvu, kao i o značaju kompanija koje doprinose razvoju sporta. 

Učesnici su diskutovali  o načinima na koje kompanije biraju sport koji će podržati, kao i o razlozima za ulazak u sportsko sponzorstvo.

jusuf tanovic

"Kod nas sport i sportski događaji još uvijek nisu dovoljno iskorišteni za promovisanje vrijednosti brendova i, na taj način, povezivanje istih sa širom društvenom zajednicom", istakla je direktorica agencije Direct Media Tihana Tais i dodala da je ulaganje u sport prilika za dugoročno i pametno ulaganje u promociju brenda. 

"Uzimajući u obzir da je u Bosni i Hercegovini vrlo povoljno oporezivanje dobiti, profitabilne kompanije slabo ulažu u kulturu, sport i razvoj društva", kazao je Goran Ćorić, osnivač kompanije Metromedia, poduzetnik i organizator dva najveća bosanskohercegovačka polumaratona. "Ulagati u sport znači ulagati u kvalitet društva, što podrazumijeva i bolje poslovne prilike", dodao je Ćorić.

"Ovdje je riječ o svojevrsnoj dvosmjernoj ulici, kolaborativnom procesu u kome društveno odgovorne kompanije i sportski klubovi i udruženja osim bitne promocije i jačanja brenda imaju izuzetno važne uloge u afirmiranju pozitivnih vrijednosti sporta i sportskih nadmetanja te promoviranja inkluzivnog okruženja i stadionskog ugođaja za sve generacije", istakao je Jusuf Tanović, član uprave FK Željezničar. Govorio je o tome koliko je klub radio na promjeni percepcije o samim navijačima, te da su uspjeli povećati broj roditelja i malodobne djece na tribinama. "Žene sada čine preko 30 procenata naših navijača, što je do skora bilo nezamislivo".

Marketing menadžerica kompanije Intersport BiH, Maja Drnda, ističe da je cilj kompanije potaknuti ljude na zdrav život. I ove godine učestvuju u Run Festu Sarajevo 2023. i drže da je trčanje jedna od najosnovnijih ljudskih aktivnosti.

Lejla Mulalić, menadžerica ljudskih resursa kompanije Gazprom, istakla je da sponzorstva pomažu kompanijama u jačanju timskog rada i izgradnji korporativne kulture. 

Svi panelisti su se usaglasili da treba nastaviti razgovarati o svim temamama koje pomažu unapređenju društva i podizanju kvalitete života u Bosni i Hercegovini. 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti