Panel diskusija na Branding konferenciji: Čarolija mobilnog ekrana
Želite saznati kako u promotivne svrhe iskoristiti čaroliju mobilnog ekrana? Ako je odgovor potvrdan zapišite sebi datum: 20. juni, mjesto: hotel Bristol Sarajevo, događaj: Branding konferencija.
Prodaja pametnih telefona već odavno je prerasla prodaju osobnih računala i zbog toga mobilno oglašavanje danas ima sve veće prednosti. Digitalna groznica, mobilno oglašavanje, content marketing… sve su češći termini koje koriste marketinški i komunikacijski stručnjaci.
Želite saznati kako u promotivne svrhe iskoristiti čaroliju mobilnog ekrana?
Ako je odgovor potvrdan zapišite sebi datum: 20. juni, mjesto: hotel Bristol Sarajevo, događaj: Branding konferencija.
Na panel diskusiji pod nazivom "Multiscreen Consumers" će se govoriti o svakodnevnoj upotrebi smart uređaja, marketinških mogućnosti mobilnih aplikacija, društvenih mreža, generaciji "share and like", govoriće direktorica marketinških i korporativnih komunikacija "Crnogorskog Telecoma" Varvara Lješković, Chief Content Officer "Jasno i Glasno" Hrvatska Ana Penović i Managing director "Media Pool" iz Slovenije Valerija Prevolšek.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.