Neka vaš brand postane dio svakog doma: Konektujte brand i potrošače

13.06.2014. 13:34 / Izvor: eKapija.ba
Neka vaš brand postane dio svakog doma: Konektujte brand i potrošače

Brzi razvoj on-line komunikacija i trendovi Social Media izazvali su potrebu kompanija da svoje poslovanje i komuniciranje prilagode trendovima modernih generacija koje ne poznaju ograničenja po pitanju vremena ili udaljenosti.

Brzi razvoj on-line komunikacija i trendovi Social Media izazvali su potrebu kompanija da svoje poslovanje i komuniciranje prilagode trendovima modernih generacija koje ne poznaju ograničenja po pitanju vremena ili udaljenosti.

Moć i uspješnost Web i Social Media komunikacija jedna je od tema o kojoj će se govoriti na Branding konferenciji 04, koja će se održati 20. juna u Sarajevu. Tako će svijet Brandlanda obogatiti primjerima iz prakse i ličnog iskustva Web and Social Media Specialist Nestlė Adriatic (Hrvatska) Ivan Spajić Buturac.

"Potreba za on-line komunikacijom u svijetu biznisa svakim danom sve je veća. Moć i važnost on-line komunikacije najbolje se vidi na primjerima svjetskih brandova, koji su za veoma kratko vrijeme uspjeli da zadobiju lojalnost svojih korisnika širom svijeta. Komunicirajući on-line dobijate mogućnost da vaš brand postane dio svakog doma", kazao je Ivan.

Ostalo je još samo nekoliko dana do početka Branding konferencije, stoga svi vi koji želite naučiti nešto novo, biti dio najvećeg branding događaja u BiH, te obogatiti svoje znanje, obezbijedite svoje kotizacije na vrijeme, a to možete učiniti putem prijave koju možete pronaći na Web stranici: http://branding.ba/prijava/

Branding konferenciju 04 podržavaju: Veleposlanstvo Republike Slovenije, Sberbank BH, BH Telecom, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, Lutrija BiH, Dunav Osiguranje, R&S, Atlantic grupa, Lactalis BH, Media Res, Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), EuroplakatBH, Golden Drum Festival, Printdesign, STARline! (Mercedes-Benz) i Inside by Ećo Company.

Medijski partneri su: Oslobođenje, Press RS, Dnevni list, Euro Blic, InStore magazin, Business Magazine, SEEbiz.net, Ekapija, Bljesak.info, Doznajemo.com, Media Marketing, RSG, Al Jazeera Balkans, Onasa, Identitet.ba.

Takođe nas podržavaju i mediji iz regiona: Forbes, Jutarnji list i Planb (Hrvatska); Advertiser Serbia, Marketing mreža i Marketing ITD (Srbija); Marketing magazin (Slovenija) i Vijesti (Crna Gora).

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti