U Sarajevu otvorena Branding konferencija 04

20.06.2014. 09:46 / Izvor: eKapija.ba
U Sarajevu otvorena Branding konferencija 04
OTVORI GALERIJU

Branding konferencija 04 otvorena je danas u Sarajevu kojoj prisustvuju regionalni eksperti iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija kako bi razmijenili znanja i iskustva na regionalnom marketinškom tržištu.

Branding konferencija 04 otvorena je danas u Sarajevu. Konferenciji prisustvuju regionalni eksperti iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija kako bi razmijenili znanja i iskustva na regionalnom marketinškom tržištu.

Vesna Beganović, Partner & New Business iz marketing agencije Via Media, kazala je kako je ovogodišnja konferencija posvećena uticaju globalizacije i regionalizacije, trendovima i tržišnim promjenama izazvanim razvojem digitalnih medija, povezivanju kreativnosti i inovacija, te praktičnim primjerima i iskustvu primjene novih marketinških strategija.

Fokus konferencije kako je kazala je na inovacijama i trendovima, a biće govoreno i o tome kako ekonomski, politički, tehnološki, kulturni i ekološki faktori utiču na razvoj tržišta i na same potrošače.

"Brend je sve. Ljudi biraju brendove. Među 50 brendova u regiji mi imamo samo jedan i to je Bimal. U BiH je ljestvica drugačija, u prvih 20 imamo samo dva naša Brenda. Investicije u brendove još uvijek nisu značajne, još uvijek se radi na poticaju prodaje, a ne toliko na razvoju Brenda. Dugoročno, to je najvažnija investicija", kazala je Vesna i naglasila kako se ljudi vežu zabrendove.

Važnost ovog događaja prepoznale su vodeće kompanije i institucije, a ekskluzivni pokrovitelj konferencije je Ambasada Republike Slovenije u BiH.

"Mi  podržavamo brending konferenciju jer vjerujemo da na uskom prostoru BiH ima dobrih brendova koji se trebaju dalje razvijati i promovirati. Nadam se da će ova konekcija rasti i da će to biti dobra podloga sa narednu godinu", kazao je Iztok Grmek, ambassador Slovenije u BiH.

Kako je najavio organizator, Branding konferencija i ove godine ima za cilj istaknuti važnost brendiranja u procesu poslovanja i kreiranja imidža kod potrošača i javnosti.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti