Avdo Vatrić, direktor Grasa: Građani će imati bolji prevoz

13.01.2015. 07:59 / Izvor: Oslobođenje
Avdo Vatrić, direktor Grasa: Građani će imati bolji prevoz

Osim standardnih problema sa kojima se preduzeće godinama suočava, po riječima Avde Vatrića, direktora Grasa, u prošloj godini nisu bili u mogućnosti obavljati posao onako kako se to od njih očekivalo.

Za 1.673 radnika i menadžment Grasa prošla godina bila je izuzetno teška. Osim standardnih problema sa kojima se preduzeće godinama suočava, po riječima Avde Vatrića, direktora Grasa, u prošloj godini nisu bili u mogućnosti obavljati posao onako kako se to od njih očekivalo.

Zaključeni ugovori

Umanjeni su im prihodi, a sa druge strane, tu je bio i stalni problem energenata, nafte i struje, što je posebno otežavalo poslovanje.

"Što se tiče plata zaposlenika, uspjeli smo to koliko-toliko da normalizujemo, tako da smo 2014. završili sa oktobarskom platom. Obnovili smo vozni park turskom donacijom od 30 autobusa i nabavkom 15 trolejbusa. Do sada su stigla četiri, a u narednih nekoliko dana očekujemo i ostale. Kada to završimo, plan je da krenemo u stabilizaciju minibuskog prevoza, a što se tiče 10 autobusa za koje je sredstva obezbijedila Vlada Kantona Sarajevo, imali smo dva propala tendera za nabavku tih vozila. Sada smo se ograničili na pregovarački postupak i nadam se da ćemo ga uspješno realizovati tako da bismo u februaru trebali imati zaključene ugovore i da nam dobavljač isporuči vozila", kaže Vatrić.

Ističe, kako su u prošloj godini imali veliki broj tužbi radnika po osnovu kolektivnog ugovora i po tom osnovu morali smo isplatiti između 300.000 i 400.000 maraka, što je dodatno otežalo nabavku rezervnih dijelova i energenata.

"Kada je u pitanju Vlada Kantona Sarajevo, od februarskih protesta nismo imali pravog sagovornika jer je Vlada radila u ostavci i nismo imali adekvatnu adresu gdje bismo se obratili da zajednički riješimo probleme", ističe Vatrić.

Socijalna karta

Uvođenje Centrotransa u javni gradski prevoz, po riječima Vatrića, dodatno je otežalo funkcionisanje.

Vatrić pojašnjava kako je Cenrotrans ušao bez tendera i krenuli sa prevozom na linijama koje imaju određenu dobit, a nisu se pridržavali tarifnog sistema jer su sami određivali cijene. Pojašnjava, kako očekuje da će novi saziv Vlade biti vrlo brzo konstituisan i da će se krenuti u rješavanje problema komunalne privrede jer osim Grasa, koji je najteže pogođen finansijski, i druga preduzeća su u teškoj situaciji poput Toplana i Sarajevogasa.

"Treba raditi na socijalnim kartama jer subvencioniranje koje imamo za naše korisnike nije dobro za Gras, ali ni za građane, i tu se mora naći prihvatljiviji model kako bi obje strane bile zadovoljne. To bi trebao biti ključni potez ove Vlade KS-a i ukoliko se stabilizuje kompletna komunalna privreda, to će biti veliki doprinos za kvalitetniji život građana. Nadam se da će se pomoći našem poslovanju, jer imamo problem sa odlaskom naših ljudi u penziju. Sada bismo trebali penzionisati 100 ljudi i morat ćemo naći model kako to da uradimo, a da li će to ići preko Ministarstva za rad, socijalnu politiku, izbjegla i raseljena lica KS-a ili preko banke uz povoljnu kamatnu stopu, vidjet ćemo. Vjerujem da će opredijeljenost Vlade i ministra saobraćaja koji bude došao biti da rade u interesu građana i preduzeća", rekao je Vatrić.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti