Kompanije pred sve većim izazovima u upravljanju brendovima

03.06.2016. 11:19 / Izvor: Akta.ba

Cilj konferencije je, kako ističu organizatori, da se pojačaju domaći brendovi i njihova konkurentnost te da učine kreativnu industriju izvoznim proizvodom.

Šesta brending konferencija na kojoj će regionalni i svjetski stručnjaci koji se bave ovom tematikom govoriti o o najnovijim trendovima u ovoj oblasti počela je danas u Sarajevu.

Cilj konferencije je, kako ističu organizatori, da se pojačaju domaći brendovi i njihova konkurentnost te da učine kreativnu industriju izvoznim proizvodom.

Vesna Beganović, CEO agencije Via Media, kaže da je raduje veliki interes domaćih kompanija za za konferenciju.

Navodi da za razliku od prošlih godina kada su strukturu sudionika oko 70 posto činile internacionalne kompanije, 20 posto domaće i 10 posto međunarodne organizacije, ove godine u dominacija domaćih kompanija i to oko 50 posto.

''Imamo dobar dio bh. kompanija koje su odlučile uhvatiti korak sa trendovima, zaposliti profesionalce koji im pomažu da naprave najbolje brend strategije. Sretna sam da smo nakon šest godina uspjeli u većem broju zainteresirati domaće kompanije. To znači da postoji interes i da kompanije žele da uče i da se razvijaju“, navodi Beganović.

Ipak navodi da je i dalje jako mali broj domaćih tvrtki koje su spremne izići izvan BiH jer ne mogu  odgovoriti izazovima kada su u pitanju dizajn, pakiranje, komunikacija i sve ono što prati izazak na strana tržišta.

Navodi da ono što je sigurno je da naši brendovi imaju priliku da izađu van granica da ponude ono što je jedinstveno za njih u odnosu na ostale na tržištu te da je samo potrebno  napraviti puno veći korake.

Sanja Milinović, direktorica Go to Market odjela u Hrvatskom Telekomu, kaže da su brendovi u Hrvatskoj prepoznati kao izvozni proizvod, ali isto toliko i za rast unutar Hrvatske. „Koliko znam situacija ju BiH je slična. Tržište prati trendove. Činjenica da se  ova konferncija održava već šest godina govori u prilog tome da su ljudi prepoznali značaj teme“, navela je ona.

Ističe da brendovi imaju veliki potencijal u BiH, ali i za širenje vani kao izvozni potencijal.

Thomas Trautmann, vrhunski ekspert koji ima preko 25 godina iskustva u inženjeringu i marketing, a radio je za najveće svjetske kompanije sudionicima je govorio o sudionicima konferencije o novoj grani advertisinga – neuromarketingu.

Navodi da je zemlja koja je najviše napredovala u oblasti korištenja inovativnih načina kako doprijeti do kupaca SAD. To je, navodi,  dovelo do velikih i pozitivnih rezultata ne samo onih koji implementiaraju odluke nego su i klijeti imali koristi od toga.

Govoreći o naprednim alatima koji se koriste u svijetu kaže da su to analize lica, glasa te mjerenje aktivnosti mozga. 

Na ovogodišnjoj konferenciji će biti govora o najnovijim informacija vezanim za upravljanje brendovima kroz digitalne medije. Sudionici danas mogu čuti sve ono što istraživanja govore kakvi će biti trendovi potrošača, što se mijenja kada je tehnologija u pitanju i na koji način kompanije to mogu iskoristiti da bi  što bolje pozicionirali na tražištu.

D. K.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti