Za kampanju "Made in BiH" 50.000 maraka

12.06.2017. 13:24 / Izvor: Fena
Za kampanju 'Made in BiH' 50.000 maraka

Cilj kampanje je da medijskom promocijom informira građane o velikom broju domaćih kompanija.

Federalni ministar trgovine Zlatan Vujanović i predsjednik udruženja "Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH" Admir Kapo potpisali su u ponedjeljak u Mostaru ugovor o financijskoj potpori u realizaciji kampanje "Made in BiH".

Ovim je ugovorom počela realizacija transfera iz "Tekuće rezerve Vlade Federacije", Proračuna FBiH za 2017. godinu, u iznosu od 50 000 maraka, potpore promotivnih i programskih aktivnosti Udruženja u realizaciji kampanje "Made in BiH".

Sredstva su namijenjena za potporu pete kampanje "Made in BiH" koju je u siječnju započelo Udruženje "Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH", a kojom se građanima u BiH želi podići svijest o važnosti kupovine domaćih proizvoda te na taj način jačati gospodarstvo i ekonomiju u BiH, ali i smanjiti nezaposlenost.

"Kampanjom se želi jednostavno poslat poruka bh. javnosti, dominantno bh. potrošačima i građanima, da razina koju su postigli domaći proizvođači u proizvodnji svojih usluga i proizvoda, jeste izuzetna", istaknuo je federalni ministar Vujanović nakon potpisivanja ugovora financijske potpore.

Kampanjom se također želi predstaviti zvjezdica "Kvalitetan proizvod – proizvedeno u Bosni i Hercegovini".  

"Naša zvjezdica, kao oznaka kvalitete i da je proizvod domaći, oznaka je koja se ne dobiva lako, odnosno, to je oznaka kojoj prethode mnogi certifikati kao što su ISO, HACCP i HALAL te druge relevantne oznake na europskom i svjetskom tržištu", objasnio je ministar Vujanović.

Poručio je kako federalna Vlada želi da bh. proizvođači i gospodarstvo budu konkurentni u izvozu ali da država prvo treba konzumente, potrošače, koji će iskazati svoju lojalnost i svoj potrošački patriotizam.

Dodao je kako je federalna Vlada prepoznala ovu kampanju kao jednu od najkvalitetnijih.

Predsjednik udruženja "Kupujmo i koristimo domaće-kvalitetno proizvedeno u BiH" Admir Kapo ocijenio je kako je u trinaest godina koliko Udruženje egzistira te realiziranih više od sedamdeset projekata, koji prvenstveno imaju za svrhu buđenje svijesti bh. građana o važnosti kupovine domaćih proizvoda, ovo prvi put službeno, da se državna institucija, federalna Vlada, uključila u ovom obimu u projekt.  

Po njegovim riječima, projekt ostavlja izuzetno dobro rezultate i dobre beneficije za cjelokupno bh. društvo, a to je povećana kupovina domaćih proizvoda i korištenje bh. usluga, što onda dovodi do ekspanzije i rasta gospodarstva i ekonomije.  

Predstavnica bh. kompanije "Violeta" Dijana Marić poručila je kako je kampanja bitna ne samo njima kao kompanijama, nego i da dovodi i do smanjenje nezaposlenosti, odnosno punjenja proračuna ali i stvara ambijent u kojem će mladi ljudi htjeti ostati. 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti