Grey grupa dovršila akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM
Zagrebačka agencija postaje Brand, product & retail design hub te Digital shopper hub za globalnu mrežu Grey grupe.
Grey grupa, dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP, dovršila je akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM kao i 50% udjela u njezinoj sestrinskoj agenciji Brigada. Agencijama se sada pripaja Grey Zagreb kako bi se formirala agencija Bruketa&Žinić&Grey, objavljeno je na zvaničnoj stranici Bruketa&Žinić.
Upravljački tim čine Davor Bruketa i Nikola Žinić, supredsjedatelji i glavni kreativni direktori, zatim izvršni kreativni direktor Siniša Waldinger, direktor Brigade Damjan Geber i direktor Greya Adriatics Nikola Bubanj.
Pod novim imenom agencija će djelovati kao dio globalne Grey mreže. Investicija je ovo koja jača Greyev položaj u Adriatic regiji i omogućava agenciji korištenje ključnih kompetencija B&Ž-a kroz svoju europsku mrežu.
Bruketa&Žinić&Grey postat će jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu. Dizajneri u Zagrebu već su počeli surađivati s Grey agencijama u Milanu, Moskvi i New Yorku. Brigada trenutno radi na dizajnu uredskog prostora europske središnjice Greya u Londonu.
Dodatno, agencija Bruketa&Žinić&Grey nedavno je proširila svoje usluge regrutiranjem novog digitalnog tima s višegodišnjim iskustvom u radu s nekima od najvećih regionalnih brendova. Na čelu ovog tima koji će formirati središnjicu novog Digital shopper huba je Ivan Kovačević, a tim će pomagati brendovima diljem Europe kapitalizirati međusoban utjecaj digitalnih aktivnosti njihovih potrošača online i na mjestu prodaje. Isti je tim već počeo raditi na projektima s Greyem u Varšavi.
“Naš dosadašnji rad temeljio se na uspješnim suradnjama”, kaže Davor Bruketa. “U samome početku bili smo samo Nikola Žinić i ja, a do danas smo imali sreću surađivati s velikim brojem iznimnih ljudi – kreativaca, poduzetnika i stručnjaka. Danas surađujemo s nekima od najambicioznijih oglašivača u regiji. Ovo je novi korak u našem razvoju. Otvorio nam se prostor za rast kroz izvoz naših usluga.”
“Ova će suradnja omogućiti i bolje usluge za naše partnere u Hrvatskoj i regiji jer ćemo moći povezati kreativnost naših timova sa saznanjima i tehnologijom koje nam pruža globalna Grey mreža. Gotovo svi naši klijenti traže načine kako izvoziti svoje proizvode i usluge. Od sada ćemo biti bolja potpora u njihovim ambicijama bez obzira bavili se oni turizmom, prehranom ili inovativnim digitalnim proizvodima”, kaže Nikola Žinić.
“Zajedno s Bruketa&Žinić&Grey pokrivamo cjeloviti komunikacijski proces od brendiranja do fizičke i e-prodaje. Riječ je o jedinstvenoj usluzi, ne samo u ovoj regiji. S razumijevanjem procesa prodaje već smo dokazali da možemo doći do učinkovitih rješenja na različitim tržištima. Ovo će partnerstvo ubrzati naš rast i razvoj”, kaže Damjan Geber, direktor Brigade.
"Ne događa se često da na današnjem tržištu otkrijete agenciju s vizijom komunikacija koja je ovako jedinstvena, inspirirana dizajnom i holistička", rekao je Alain Groenendaal, predsjednik i glavni izvršni direktor Greya Europa. "Iznimno sam uzbuđen zbog prilika kojima će tim agencije Bruketa&Žinić&Grey doprinijeti našim sposobnostima i našoj vrijednosti za klijente u Grey mreži, kako u Europi, tako i šire."
Nikola Bubanj uzbuđen je zbog prilika za zaposlenike spojene organizacije. "U Greyu smo se uvijek fokusirali na kulturu, talent i besprijekornu izvedbu. Zajedničkim okupljanjem naše će sposobnosti biti šire i dublje i timovi će moći raditi na raznolikim i većim poslovima poput digital shoppera, brendiranja i dizajna, prodajnih prostora i e-prodaje. Sada imamo veću sliku koju možemo oslikati."
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.