Zajedničkim snagama do kreiranja novih radnih mjesta u segmentu e-trgovine

15.01.2020. 16:41 / Izvor: Akta.ba
Zajedničkim snagama do kreiranja novih radnih mjesta u segmentu e-trgovine
OTVORI GALERIJU

Ukupna vrijednost projekta je 135.838,00 KM, a planirano je da bude realiziran kroz 16 mjeseci aktivnosti.

U Sarajevu je danas potpisivanjem ugovora između OLX.ba, projekta MarketMakers, BIT Alijanse, DHL-a, Monri Paymentsa, Liliuma ozvaničen početak značajnih projekata namijenjenih razvoju e-tržišta u BiH.

Kako su istaknuli učesnici tokom potpisivanja ugovora, zajednički projekat ima za cilj kreiranje novih radnih mjesta u segmentu e-trgovine (prodaji, marketingu, IT, dostavi...). Ukupna vrijednost projekta je 135.838,00 KM, a planirano je da bude realiziran kroz 16 mjeseci aktivnosti.

Ideja je inicirana od strane MarketMakers projekta kojeg podržava Vlada Švicarske, a čiji je cilj poboljšati mladima pristup unosnim i pristojnim mogućnostima zapošljavanja.

Direktor kompanije Pik d.o.o., Emir Pilavdžić je rekao da je ovo prvi ozbiljni projekat koji u fokus stavlja online poslovanje, odnosno online trgovinu. OLX je duže od deset godina prisutan u BiH kada je upitanju online povezivanje kupaca i prodavaca.

„Ovim ugovorom širimo grupu servisa srodnih toj djelatnosti, kao i onim granama koji imaju interes da iskoriste potencijal ekomerca u BiH“, kazao je Pilavdžić.

Podsjetio je kako OLX na mjesečnoj bazi koristi 700.000 aktivnih jedinstvenih korisnika koji kupuju ili prodaju nešto putem OLX platforme.Najavio je i mogućnost digitalnog plaćanja servisa i roba na OLX platformi.

(Dinka Majanović, voditeljica IT sektora pri MarketMakers projektu)

Dinka Majanović, voditeljica IT sektora pri MarketMakers projektu koji podržava Vlada Švicarske je kazala kako je cilj formirati što više radnih mjesta za mlade ljude u BiH. U proteklom periodu rađena je i analiza e-tržišta gdje se vidjelo da postoji potreba za zajedničkim nastupom.

U cilju povećanja obima e-trgovine u BiH i posljedično, stvaranja novih radnih mjesta, MarketMakers je u saradnji sa ključnim učesnicima i tržišnim igračima u e-trgovini kreirao projekt koji ima za cilj smanjenje utjecaja glavnih barijera u razvoju e-trgovine kao i stimulaciju prodavaca na aktivniji nastup na e-tržištu. 

„Nadamo se  da će što više firmi ući u e-trgovinu bilo putem OLX –a ili vlastitog web shopa. Sve ovo će  na kraju smatramo dovesti do veće prodaje, unapređenja poslovanja i otvarnja novih radnih mjesta kako u tim firmama, tako i u lancu vrijednosti“, pojasnila je Majanović.

Naglasila je kako je cilj projekta animirati 40 novih kompanija da se uključe u e-trgovinu, što bi na kraju trebalo dovesti do formiranja 50 radnih mjesta kako u IT firmama, tako i u firmama koje ulaze u proces etrgovine.

Za BIT Alijansu današnje potpisivanje ugovora znači mnogo, naročito zbog konotacije digitalne ekonomije, odnosno koncepta digitalne transformacije kojem svi težimo.

Tatjana Vučić, izvršna direktorica Bit Alijanse kazala je kako ovim projektom pokazuju da je IT industrija spremna učestvovati u nekim mnogo bitnijim koracima u kontekstu digitalne transformacije.

Haris Husejnović, direktor agencije Lilium je izrazio svoje zadovoljstvo što su njihovi partneri prepoznali njihovu Agenciju kao partnera u projektu.

„Vjerujem da su mnogi raspoloženi za ovakav vid saradnje, samo što do sada nisu imali pravu priliku da naprave  pravi korak i da poslove u svojoj firmi usmjere ka e-komercu, lakšim načinima prodaje, otvaranju novih kanala, osnažavanju postojećih partnera“, kazao je Husejnović, te pozdravio projekat MarketMakers koji je pomogao ovo udruživanje kroz platformu gdje se mogu dobiti rješenja od najboljih stručnjaka.

Orhan Gazibegović iz kompanije Monri Payments je kazao kako su oni uvjereni da će ovakvi projekti da doprinesu razvoju tržišta, novim poslovnim poduhvatima i da će vremenom  uticati na lokalnu i globalnu klimu eposlovanja u BiH.

(Đenan Džumhur, komercijalni direktor DHL-a)

Današnje potpisivanje ugovora o saradnji na projektu za kompaniju DHL je radosni početak godine, kazao je Đenan Džumhur, komercijalni direktor ove kompanije.

„Globalno iskustvo koje donosimo u ovaj projekat nam pokazuje da poduzetnici u Bosni i Hercegovini ni približno ne iskorištavaju potencijale koji im stoje na raspolaganju da plasiraju svoje proizvode online. DHL po svojoj misiji spaja prodavce i krajnje kupce sigurnom i brzom dostavom, tako da ni najudaljeniji krajevi svijeta nisu više daleko. Sa učesnicima ovog projekta i širom zajednicom ćemo rado podijeliti iskustva, savjete i informacije o tome kako to rade najuspješniji u ovom vidu trgovine i dati podršku razvoju i rastu online trgovine u BiH“, zakjučio je Džumhur.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti