Euro Stil ide u agresivniji nastup na veleprodajnom tržištu voća i povrća

03.02.2017. 10:59 / Izvor: Akta.ba
Euro Stil ide u agresivniji nastup na veleprodajnom tržištu voća i povrća

Cilj menadžmenta kompanije je da Euro Stil na domaćem tržištu zauzme lidersku poziciju.

U Euro Stil-u (inače, kćerka kompanije Hifa Oil), koji je jedan od lidera u distribuciji peleta i briketa u BiH, prošle godine je udvostručen broj zaposlenih sa 30 na 60. Njihov tržišni udio u 2016. godini procijenjen je na oko sedam posto.

Kemal Mujkanović, direktor kompanije Euro Stil za poslovni portal Akta.ba je kazao da su prošle godine uspješno proveli projekat otkupa, prerade i skladištenja 1.000 tona malina od domaćih malinara u okviru poslovne jedinice "Bosanska" iz Doboja, kompanije koju je HIFA OIL ranije akvizirala. Također, U proljeće prošle godine u rad je puštena moderno opremljena hladnjača kapaciteta 2.000 tona, kao i jedna manja hladnjača površine  600 m2.

"Naš cilj je da Euro Stil na domaćem tržištu zauzme lidersku poziciju. I ove godine u fokusu poslovnih ciljeva ostaje povećanje tržišnog udjela Euro Stil peleta, čiji kvalitet je prepoznalo na stotine domaćinstava širom BiH. Za 2017. godinu, planirano je i proširenje asortimana poljoprivrednih kultura koje ćemo otkupljivati, kao i agresivniji nastup na domaćem veleprodajnom tržištu voća i povrća", kaže Mujkanović.      

Kompanija ima širok spektar klijenata, od domaćinstava, industrijskih potrošača, javnog sektora, sve do trgovaca i distributera. 

Svoje povjerenje poklonio im je veliki broj kupaca širom BiH, kao i zemalja regiona kao što su Slovenija, Hrvatska, Srbija i Makedonija, te zemlje EU poput Italije i Austrije.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti