Intereuropa vam omogućava praćenje i nadzor nad vašom robom
Intereuropa RTC sa vama uspostavlja lični, povjerenja vrijedan kontakt i partnerstvo između preduzeća.
Intereuropa RTC sa vama uspostavlja lični, povjerenja vrijedan kontakt i partnerstvo između preduzeća. Kao iskusan ponuđač logističkih usluga, osiguravaju da su individualne potrebe stranke dosegnute iz pomoć stručnih analiza, planiranja i nadzora, koji ostvaruje prilagođana lična i optimalna logistička rješenja u lancu opskrbe.
Projektno zajedno će sačiniti svoje usluge u vezi vaših potreba za:
- NABAVNOJ LOGISTICI (INBOUND LOGISTICS) i
- PRODAJNOJ LOGISTICI (OUTBOUND LOGISTICS) u lično logističko rješenje.
Strah od elektronske razmjene podataka je suvišan.
Intereuropa stručnjaci iz oblasti procesa i informatike vam pomažu pri planiranju zajedničkih poslovnih procesa. Zajedno sa vama odredit će poslovni model i uspostavljanje elektronske razmjene podataka.
Skladišta koja poskeduje Intereuropa mogu za vas biti prva ulazna tačka u globalni lanac opskrbe. Vašu robu će označiti u skaldu sa međunarodnim standardima odnosno posebnim zahtjevima sljedećeg člana u lancu opskrbe.
Osiguravaju vam potpun nadzor nad vašom robom i događajima sa istom:
- sa vlastitim informacijskim sistemom – WMS, TMS
- sa računarskom razmjenom podataka i
- sa praćenjem robe.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.