al
Špica Systems: Upravljanje osnovnim sredstvima u hotelskom okruženju

Predstavljamo

Špica Systems: Upravljanje osnovnim sredstvima u hotelskom okruženju

30.03.2017 14:06:38 / Izvor: Akta.ba

Dugogodišnjom suradnjom s hotelima u tvrtki Špica prepoznali su da se u fokusu poslovnih hotelskih procesa sve više nalaze osnovna sredstva. Hotelskim upravama potrebni su podaci o fizičkom stanju osnovnih sredstava; trenutnim lokacijama, zaduženjima i servisima.

Frontman Assets, softversko rješenje koje je razvila Špica, namijenjeno je upravo cjelovitom upravljanju osnovnim sredstvima. Sustav također osigurava upravljanje i nadzor osnovnih sredstava od trenutka aktivacije do trenutka fizičkog otpisa.

Istraturist, hotelsko poduzeće s više od 50 godina tradicije u pružanju turističkih usluga u hotelima, apartmanima i kampovima svoju uspješnost i prepoznatljivost gradilo je višegodišnjom usmjerenošću ka turizmu visoke kvalitete. Njihova usmjerenost prema kvaliteti najbolje se očituje u profesionalno složenim internim procesima. Poslovni procesi su brojni i neki imaju veći prioritet od drugih, ali svi zajedno predstavljaju dobro složenu organizacijsku shemu poduzeća. Prije petnaest godina u lstraturistu su shvatili kako je osnovna sredstva, zbog dinamike poslovanja, čestih premještanja i njihovog velikog broja, nemoguće pratiti bez IT sustava.

Tražili su rješenje kojim bi unaprijedili upravljanje osnovnim sredstvima u svim dijelovima procesa.

Špicino rješenje popisa osnovnih sredstava uklapalo se u njihov definirani proces rada. Dugogodišnja suradnja sa Špicom, kao i već postojeći Špicin sustav kojeg su koristili za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa, razlog su zašto se Istraturist odlučio za rješenje Frontman Assets, kojim je prošle godine i nadogradio već postojeći sustav.

Pri samoj instalaciji je, osim funkcionalnosti, izazov je bila i mogućnost zadržavanja stare te uvođenje nove opreme s Android operacijskim sustavom. Suradnjom dvaju timova nadogradnja je uspješno realizirana i osigurava suvremenost rješenja i mogućnost budućeg korištenja novih modula za preventivno održavanje ili servis.

"S Frontman Assets rješenjem dobili smo na brzini i transparentnosti, jer se točno vidi tko je, što, i kada u objektima očitao, a inventuru možemo raditi na razini cijele firme, koristeći jedan čitač", kazao je  Marni Levak, viši suradnik programske podrške u Istraturistu

Danas se u lstraturistu uz pomoć Frontman Assetsa postižu još bolji rezultati tijekom same inventure, povećala se ekonomičnost korištenja opreme, a točnost podataka zadržana je na stopostotnom nivou.

Špicino rješenje Frontman Assets omogućilo je upravljanje osnovnim sredstvima tijekom cijele godine i time doprinijelo sigurnijem poslovanju lstraturista. Ovim je rješenjem knjiga imovine dovedena u realno stanje, povećana je točnost i osiguran je transparentan uvid u stanje osnovnih sredstava. Uz popis osnovnih sredstava Istraturist svoje čitače koristi kao mobilne blagajne za naplatu ležaljki i parkinga te na taj način koristi njihov puni potencijal. 

Više informacija na dario.radosevic@spica.com

Izvor: Časopis Restaurant& Hotel

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo