Dionica Konjic - Mostar Sjever na koridoru Vc čeka okolinsku dozvolu

14.03.2018. 14:03 / Izvor: Akta.ba
Dionica Konjic - Mostar Sjever na koridoru Vc čeka okolinsku dozvolu

JP Autoceste FBiH, dostavio je Federalnom ministarstvu okoliša i turizma Zahtjev za izdavanje okolinske dozvole – Studiju o uticaja na okoliš za koridor VC.

Dionica Konjic - Mostar Sjever na koridoru Vc čeka okolinsku dozvolu, saznaje poslovni portal Akta.ba.

Naime, Investitor JP Autoceste Federacije BiH, dostavio je Federalnom ministarstvu okoliša i turizma Zahtjev za izdavanje okolinske dozvole – Studiju o uticaja na okoliš za koridor VC za ovu dionicu.

Obrađivač zahtjeva za izdavanje okolišne dozvole je mostarska kompanija Zagrebinspekt.

Foto: Grad Konjic i ilustrativni prikaz trase puta (cesta i tunel)

Kako je navedeno u Studiji o uticaja na okoliš za koridor Vc dionica će biti duga 35,95 km, a kao najracionalnija varijanta trase pokazala se ona kroz Prenj koja se nalazi zapadno iznad naselja Ovčari, na sjevernom ulazu u grad Konjic, iznad magistralne ceste M17.

Trasa, zatim u obliku tunela, ispod brda Vrtaljica i Zlatar, zaobilazi užu gradsku zonu Konjica i izlazi u dolinu rijeke Bijele, gdje se uz obronke doline penje prema ulazu u tunel Prenj. Izlaz tunela predviđen je u sjevernom dijelu općine Mostar iznad naselja Podgorani. Zatim autocesta nastavlja obroncima Podveležja prema jugu, gdje se u naselju Kutilivač nalazi petlja Mostar(sjever).

Foto: Dolina rijeke Bijele iznad sela Bijela i ilustrativni prikaz položaja trase prema podnožju Prenja (Pogled od izlaznog portala tunela ispod Vrtaljice prema Valjčićima, naselju Glavičine i dolini Bijele.)

Ovo je veoma važan projekat  koji će da dorinese otvaranju novih radnih mjesta u periodu izgradnje projekta, povećanju konkurentnosti domaćih prozvoda na globalnom tržistu, smanjenju vremena utrošenog na putovanje ljudi, što pozitivno utječe i na turistički potencijal države, a i na kvalitetu života njenih stanovnika. Realizacija projekta će uticati i na brži, lakši i jeftiniji transport materijala i proizvoda kroz državu do određenih odredišta, očuvanje pokretne imovine stanovnika i poduzeća zbog razlike u kvaliteti autoceste u odnosu na postojeću prometnu infrastrukturu.

Foto: Položaj trase po izasku iz tunela Gornje Polje, mjesto izlaza tunela ispod kote Mejit i Orlovac, iznad sela Gornje Polje i most do Glavičina

Podsjećamo, prošle godine uprava JP Autoceste FBiH usvojila je inicijative za donošenje Odluka o pokretanju procedure u cilju realizacije projekata za izgradnju tunela Prenj na dionici Konjic – Mostar sjever i dionice Mostar sjever – Mostar jug.

Usvajanjem Prostornog plana područja posebnih obilježja od značaja za Federaciju BiH  “Autocesta na Koridoru Vc” stečeni su svi uvjeti za početak izgradnje ova dva projekta.

Kako je najavljeno tada, JP Autoceste FBiH okončalo je pripreme za realizaciju projekata i pripremilo kompletnu studijsko-tehničku dokumentaciju. Ukupna vrijednost izgradnje ove dvije dionice je oko 550 miliona eura.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije