Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj

05.05.2020. 16:36 / Izvor: Večernji List
Euro-asfalt u konzorciju koji će graditi najskuplju cestu u Hrvatskoj

Na nadmetanje za gradnju tih 2977 metara glavne trase i 380 metara spojne ceste stiglo je pet ponuda koje su otvorene sredinom prosinca prošle godine.

Konzorcij koji čine Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt za gradnju 2,9 kilometara ceste od luke Rijeka do čvora Škurinje ponudio je 456,3 miliona kuna bez PDV-a.

U Hrvatskim cestama danas su donijeli odluku da najskuplju cestu u Hrvatskoj, dionicu DC403, od čvora Škurinje do luka Rijeke gradi konzorcij firmi iz Slovenije, Hrvatske i BiH – Kolektor CPG, GP Krk i Euro-asfalt koji je za taj posao ponudio 456,3 milijuna kuna bez PDV-a.

Na nadmetanje za gradnju tih 2977 metara glavne trase i 380 metara spojne ceste stiglo je pet ponuda koje su otvorene sredinom prosinca prošle godine.

Procijenjena vrijednost radova iznosila je 461 milion kuna, a gradnja te dionice tako je skupa zbog objekata među kojima su tunel Podmurvice (1253 metra), vijadukt Piopi (316 metara), vijadukt Mlaka (144 metra) te jedan pružni podvožnjak dužine 56 metara.

Odbijene ponude

Osim konzorcija čija je ponuda na kraju i odabrana, za gradnju ceste koja je strateški važna za riječku luku stigle su i ponude China Road and Bridge Corporation (CRBC), firme koja već gradi Pelješki most, a Kinezi su za taj posao ponudili cijenu od 469 miliona kuna.

Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda u zajednici s turskom firmom Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi ponudilo je 574,7 miliona kuna.

Talijanski konzorcij koji čini Rizzani de Eccher i Consorzio Infrastrutture S.C.A.R.L. ponudio je pak 478,7 miliona kuna, a austrijski Strabag 511,1 milion kuna.

A sve te ponude odbijene su jer prelaze procijenjenu vrijednost radova.

Kao i većinu drugih velikih nadmetanja i ovaj su obilježile i usporile žalbe na natječajnu dokumentaciju, kojih je bilo ukupno tri, a sve su propale jer su bile ili neuredne ili neosnovane ili povučene.

No uspjele su zaustaviti nadmetanje na ukupno 2,5 mjeseca.

Video: Pelješki most – Pogledajte kako se grade pristupne ceste

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije