Tunel dug 900 metara
Izvršeno miniranje ulaznog portala tunela Novi, radovi vrijedni 25 miliona maraka
Radi o veoma kompleksnom projektu, u tehničkom smislu i značajnoj investiciji u financijskom smislu.
Radovi na izgradnji tunela Novi na južnoj mostarskoj obilaznici se izvode u skladu s ugovorenom dinamikom radova, kazao je to nedavno direktor Cesta Federacije BiH Ljubo Pravdić.
Trenutno se radi na probijanju jednog od dužih tunela u BiH, piše Akta.ba. U videu koji donosimo izvršeno je miniranje ulaznog portala tunela Novi.
Podsjećamo, tunel Novi dug 900 metara od ljeta prošle godine probijaju širokobriješka tvrtka Hering i kompanija Azvirt iz Azerbejdžana dok nadzor provodi domaći konzorcij IGH i Integra iz Mostara i Divel iz Sarajeva. Vrijednost radova je 25 miliona maraka, a izgradnja tunela financira se kreditnim sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Radovi bi, kako su najavili, trebali biti završeni do kraja ljeta iduće godine.
Radi o veoma kompleksnom projektu, u tehničkom smislu i značajnoj investiciji u financijskom smislu.
Projekt se financira iz kreditnih sredstava Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), a nadzor, u vrijednosti od 725 hiljada KM, provode IGH d.o.o. Mostar, Integra d.o.o. Mostar i Divel d.o.o. Sarajevo.
Radovi na tunelu Novi su nastavak aktivnosti koje implementira JP Ceste Federacije BiH, urađenih u sklopu projekta Južna obilaznica Mostara LOT 1, a koje obuhvaćaju radove na trasi od rotora Varda do ulaza u tunel Novi dužine 1.700 metara, uključujući i vijadukt Marijanovića draga dužine 200 metara.
Izgradnja tunela Novi zapravo je dio aktivnosti koje provodi JP Ceste Federacije BiH u sklopu projekta Južna obilaznica Mostara - LOT 1, a koje obuhvaćaju radove na trasi od rotora Varda do ulaza u tunel Novi, dužine oko 1700 metara, uključujući i vijadukt Marijanovića Draga dužine 200 metara. U kontekstu dijela dionice nakon ovoga tunela, a u smjeru istoka, plan je gradnja još jednog manjeg tunela od 180 metara, kao i vijadukta od 180 metara.
Da bi se obilaznica spojila s magistralom M-17, potrebno je izgraditi i treću dionicu, dužine 3,2 km, koja će ići od vijadukta Rodoč do čvorišta magistralne ceste.
Taj dio ceste predviđen je kao brza cesta s četiri traka, s predviđena dva rotora. Zanimljivost vezana uz ovu dionicu je ta što će omogućiti buduću vezu na južnom izlazu grada Mostara, petlja jug, s autocestom na koridoru Vc. Inače, prvi dio južne mostarske obilaznice od Pologa do Miljkovića, u dužini od 6,7 kilometara, završen je krajem 2019. godine, a za završetak kompletnog projekta potrebno je završiti još 8,2 kilometra na zahtjevnoj trasi.
I.R.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo
ul. Terezija broj 54 71000 Sarajevo -
EBRD BiH Sarajevo
Fra Anđela Zvizdovića 1 71000 Sarajevo -
INTEGRA d.o.o. Mostar
Dr. Ante Starčevića bb.-zgrada INTEGRA 88000 Mostar -
HERING d.d. Široki Brijeg
Provo b.b. 88220 Široki Brijeg -
DIVEL d.o.o. Sarajevo
ul. Tešanjska broj 5a 71000 Sarajevo -
AZVIRT MMC Baku
Sabunchu district, Bakikhanov, B.Bunyatov str., 26 B AZ1040 Baku