Radovi od 3,4 miliona KM

Objavljen poziv za nastavak izgradnje južne obilaznice Mostara i ceste Varda – Rodoč

17.07.2023. 09:00 / Izvor: Akta.ba
mostar

Ovaj infrastrukturni projekt o kojem se desetljećima priča kao o velikom strateškom projektu, rasteretit će promet kroz najveći grad u Hercegovini.

Grad Mostar objavio je poziv za izvođenje radova izgradnje južne obilaznice Mostara i pristupne ceste Varda – Rodoč, piše Akta.ba,

Procijenjena vrijednost nabavke je 3.400.000,00 KM bez PDV-a.

Ugovor obuhvaća radove na dionici postojeće ceste, izmjenu dijelova trase, proširenje i ispravljanje krivina, odvodnju, sanaciju i dr. što čini jednu cjelinu, za koju izvođač daje garanciju za kvalitetu.

Predmet Ugvoora su radovi na sanaciji i izgradnji pristupne ceste Varda - Rodoč, u dužini od oko 2.700 m, prema projektnoj dokumentaciji koju je izradila GEO-DATA d.o.o. Mostar.

Trajanje ugovora ili rok izvršenja je jedna godina.

Vlada FBiH je na sjednici održanoj u martu ove godine izdvojila je osam miliona KM za eksproprijaciju, građevinske radove i nadzor tokom izgradnje južne obilaznice Mostara (četiri miliona KM) i pristupne ceste Varda – Rodoč (četiri miliona KM).

Javno otvaranje ponuda će se održati 17.08.2023 godine.

Podsjećamo, izgradnja Južne obilaznice Mostara koja se uspješno probija kroz tvrdi hercegovački kamen trebala bi se završiti 2024. godine i povezati s autocestom na Koridoru Vc te Hercegovinu umrežiti s europskom mrežom cesta.

Ovaj infrastrukturni projekt o kojem se desetljećima priča kao o velikom strateškom projektu, rasteretit će promet kroz najveći grad u Hercegovini.

Na ovoj dionici izgrađen je vijadukt “Marijanovića Draga” dug 200 metara i s visinom stubova preko 30 metara u kamenitom tlu je i najzahtjevniji objekt u izazovnom svladavanju Kobilovače, pored probijanja brda koje se trenutno izvodi za izgradnju najvećeg tunela Novi u Bosni i Hercegovini, vrijednog 25 miliona KM.

Tunel Novi, dug 900 metara od ljeta prošle godine probijaju širokobriješka tvrtka Hering i kompanija Azvirt iz Azerbejdžana dok nadzor provodi domaći konzorcij IGH i Integra iz Mostara i Divel iz Sarajeva. Izgradnja tunela finansira se kreditnim sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD).

Radovi bi trebali biti završeni do kraja ljeta iduće godine.

I.R.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije