Dionica Porpikuše - Nemila

Pogledajte tok izgradnje najdužeg cestovnog tunela koji se gradi u BiH

13.06.2024. 11:24 / Izvor: Akta.ba
Autoceste

Foto: Video Screenshot, JU Autoceste FBiH

Do polovice 2026. godine sjeverni dio Koridora, od Sarajeva do Save, trebao bi biti u potpunosti izgrađen.

Na dionici Porpikuše - Nemila sve se odvija prema zacrtanom planu.

Na dužini od 5,5 kilometara značajni objekti su tunel Golubinja, mostovi Golubinja i Bosna te vijadukti Golubinja 2 i Kovanići.

Tunel Golubinja je dužine 3.600 metara i trenutno je najduži cestovni tunel koji se gradi u BiH. Izvođač radova je Cengiz insaat Sanayi ve Ticaret A.S (Turska).

Nadzor nad izvođenjem radova vrši IRD Engineering S.r.l. (Italija).

"Trenutno se izvode radovi na ulaznom i izlaznom portalu tunela Golubinja, zatim na glavnoj trasi, zatim stabilizaciji kosine koja se nalazi na kraju dionice te radovi na mostu Golubinja 2 i nadvožnjaku Kovanići", kaže Jasmina Mihajlović, šef projekta na dionici Paprikuša-Nemila.

Izgradnja ove dionice se finansira sredstvima osiguranim u okviru ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), Europske investicijske banke (EIB) te bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).

Do polovice 2026. godine sjeverni dio Koridora, od Sarajeva do Save, trebao bi biti u potpunosti izgrađen.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije