Centralna banka BiH unaprijedila postojeće i pokrenula nove kanale komuniciranja
Kako bi unaprijedila komuniciranje prema javnosti, CBBiH je intenzivno radila na unapređenju postojećih i pokretanju novih kanala komuniciranja.
Kako bi unaprijedila komuniciranje prema javnosti, Centralna banka Bosne i Hercegovine (CBBiH) intenzivno je radila na unapređenju postojećih i pokretanju novih kanala komuniciranja.
Po okončanju ovih aktivnosti, CBBiH je, pored od ranije aktivne zvanične web prezentacije CBBiH i Twitter profila Banke, od sada dostupna i na LinkedIn i Facebook platformama.
Pored njih, Banka je zvanično aktivirala i svoj YouTube kanal, saopćeno je iz ove banke.
Istovremeno, a radi lakšeg pristupa ciljnim grupama i upravljanja sadržajem, pokrenuta je i podstranica posvećena finansijskoj edukaciji i inkluziji građana Bosne i Hercegovine.
Postojeći i novi zvanični online kanali komunikacije mogu se pronaći na adresama:
Centralna banka BiH se odlučila na ovaj korak kako bi se unaprijedila transparentnost institucije, olakšao pristup informacijama o njenim funkcijama i zadacima sa mobilnih platformi, te omogućio još lakši direktan kontakt sa građanima, navodi se u saopćenju.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.