Union Banka ispunila zacrtane ciljeve i nastavlja sa razvojnom politikom

13.03.2014. 09:10 / Izvor: eKapija.ba

Union banka je prošle godine i pored konkurencije i ekonomskog okruženja, uspjela kvalitetom usluge i cjenovnom politikom dobiti povjerenje klijenata

Union banka je prošle godine i pored konkurencije i ekonomskog okruženja, uspjela kvalitetom usluge i cjenovnom politikom dobiti povjerenje klijenata. Kako je u razgovoru za eKapija.ba istakao Senad Redžić, direktor Union Banke d.d. Sarajevo njihov interes od početka je bio jačanje privrede, a naročito proizvodnih djelatnosti, izvoza i poticanje zapošljavanja.

Da li ste zadovoljni sa dosadašnjim promjenama i rezultatima poslovanja u 2013. godini?

Naši poslovni rezultati u protekloj godini su u skladu sa očekivanjima i okolnostima poslovanja. Banka je nastavila sa razvojem i rastom poslovanja. Značajnije od pozitivnog  poslovnog rezultata  su efekti ulaganja u poslovnu mrežu, obnovu poslovnica i modernizaciju usluga. Konkurentnost u svim segmentima poslovanja je jedan od osnovnih ciljeva i tu su primjetne značajne promjene. Sektor za poslovanje sa privredom plasirao je 102.700.000 KM kredita, što je rezultiralo rastom kreditnog portfolija pravnih lica od 24%. I pored jake konkurencije uspjeli smo osvojiti povjerenje novih klijenata i ponuditi kvalitetne usluge i konkurentne cijene. Posebno smo ponosni na činjenicu da smo uspjeli ostvariti saradnju sa  renomiranim kompanijama i da je 42% kreditnog portfolija plasirano u sektor proizvodnje i industrije, koji su nosioci privrednog rasta i zapošljavanja što je u skladu sa našom strategijom i misijom.

Kakvi su poslovni planovi za ovu godinu i kako vidite svoj daljnji razvoj?

I u narednom periodu strateška ciljna grupa ostaje privreda za koju pored širokog spektra postojećih, kreiramo nove usluge prilagođene njihovim potrebama. Pored razvoja novih proizvoda sa ciljem pružanja kvalitetne usluge u ugodnom i modernom  ambijentu,  planiramo do kraja ove godine da završimo sa renoviranjem ostalih poslovnica. U segmentu poslovanja sa stanovništvom u narednom periodu planiramo ponuditi  nove usluge, kao što su elektronsko i mobilno bankarstvo, a u segmentu kartičnog poslovanja Visa Electron Prepaid karticu, kao i druge nove kreditne proizvode.  Svoju šansu za dalje jačanje vidimo kroz modernizaciju banke i podizanje profesionalnih standarda u svim segmentima poslovanja, podršku većinskog vlasnika i privrednika, a primjetna je zainteresiranost šire zajednice svemu što je „domaće“.

Union Banka je jedina komercijalna Banka u većinskom državnom vlasništvu. Kakva je vaša trenutna saradnja sa većinskim vlasnikom ?

Banka posluje u skladu sa relevantnim domaćim i međunarodnim standardima, a rad banke se ocjenjuje i od strane nezavisne revizorske kuće i regulatora. Od 2012. godine, banka je uspjela urediti poslovanje na način koji je prihvatljiv potencijalnim kreditorima i strateškim investitorima. To dokazuje i uvrštavanje na listu banaka koje se finansiraju iz kreditnih linija Svjetske banke (OdRaz). U 2013. godini smo u saradnji sa Federalnim ministarstvom energetike rudarstva i industrije uspjeli realizovati kreditnu liniju za podršku proizvodnim preduzećima po veoma povoljnim uslovima. Sa Federalnim ministarstvom financija i OdRaz-om potpisali smo ugovor za kreditnu liniju, za mala i srednja preduzeća namijenjena proizvodnim djelatnostima. Također, na osnovu javnog tendera postali smo depozitna Banka za budžet FBiH i jedna od 5 transakcijskih banaka. Iako postoji interes da se bankarske usluge pružaju i državnim institucijama, banka svoj tržišni udio osvaja kvalitetom, modernizacijom poslovne mreže, razvojem pouzdane i sigurne infrastrukture koja je spremna da podrži najkompleksnije bankarske transakcije.

Kako Union Banka može sudjelovati u kreiranju boljeg ekonomskog okruženja?

Spadamo u red relativno malih banaka, ali dosadašnjim radom pokazali smo spremnost da kroz saradnju sa drugim bankama damo podršku kroz učešće u velikim projektima. Tamo gdje su potrebna značajnija sredstva i gdje su u pitanju projekti od velikog značaja, banka udružuje sredstva i resurse sa drugim bankama. Ovdje vidimo veliku razvojnu šansu za cijeli sektor i ekonomiju. Osim zajedničkih projekata u oblasti kreditiranja, moguća je i saradnja u cilju optimizacija i boljih usluga za klijente. Primjer je i projekat „BH mreža“ koji osim koristi za banke učesnice, posebne pogodnosti daje korisnicima usluga. Moguća je sinergija i zajednički nastup domaće banke, privrede i državnih institucija kroz bolju iskorištenost raspoloživih sredstava (novca, fondova, i sl.). U segmentu poslovanja sa stanovništvom posebnu pažnju pridajemo razvoju stambenih kreditiranja, a finansiranje potrošnje nije nam primarni cilj. Ovakvim pristupom doprinosimo jačanju privrede sa posebnim akcentom na razvoj proizvodnih djelatnosti i poticaju zapošljavanja.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital