Javne ličnosti podržale kampanju prevencije raka kože
Farmaceutska kompanija Roche, u partnerskoj saradnji sa Sarajevo Film Festivalom (SFF) i Udruženjem Euromelanoma, koji je dio panevropske kampanje prevencije raka kože, organizirala je tokom četiri dana trajanja SFF-a besplatan pregled kože s ciljem podizanja svijesti o bitnosti prevencije i rane dijagnostike malignog melanoma. Pregledi su se obavljali u Festivalskom paviljonu ispred Narodnog pozorišta u Sarajevu, gdje su tokom današnjeg dana preglede kože obavila i poznata estradna imena.
"U kampanji prevencije raka kože, posebno prevencije malignog melanoma, učestvuju 33 evropske zemlje, među kojima je i BiH. Ove godine smo u saradnji sa kompanijom Roche i SFF organizirali besplatne preglede za građane u sklopu Festivalskog paviljona. Zahvaljujući dermotoskopima koje nam je donirala kompanija Roche, u stanju smo na vrijeme otkriti melanom, te na taj način spasiti nečiji život. Tokom trajanja ove kampanje, prošle i ove godine, uključujući i SFF, pregledali smo 1.300 pacijenata", rekla je dr. Hana Helppikangas sa Klinike za dermatovenerologiju KCUS.
Ove su godine kampanju podržale i brojne javne ličnosti iz naše zemlje, među kojima su Hanka Paldum, Predrag Pašić, Miro Purivatra, te hrvatska glumica Marija Škaričić, kao i mlada bh. glumica Ivana Petrović.
"Uključila sam se u promoviranje ove kampanje, jer sam vrlo ozbiljno shvatila sve apele zdravstvenih radnika, te sam odlučila svojim učešćem dati doprinos podizanju svijesti naše javnosti", rekla je Hanka Paldum.
Pregled je obavio i dugogodišnji sportski radnik i bivši fudbaler FK Sarajevo Predrag Pašić, koji je istakao važnost ovakvih pregleda.
"Kultura je sastavni dio našeg života, filmovi su sastavni dio kulture, a kulturu bi trebalo činiti i održavanje zdravlja. Upravo na ovaj način možemo pomoći sebi, a ovim putem pozivam sve građane da što prije obave ovaj pregled, koji je jednostavan i bezbolan", rekao je Pašić.
Dr. Adnan Filipović, direktor kompanije Roche, kaže da se donacijom dva dermotoskopa Roche sa zadovoljstvom aktivno uključio u promociju ove kampanje.
"Ovim putem bih želio zahvaliti SFF-u na nesebičnoj podršci u promociji ove kampanje i drago mi je da je tokom trajanja Festivala obavljen veliki broj pregleda kože. Roche, pored uvođenja lijekova na tržište, svoj fokus stavlja na edukaciju, ne samo doktora već i građana. Želeći ukazati na bitnost podizanja svijesti o važnosti prevencije i rane dijagnostike, podržali smo i ovu kampanju", dodao je Filipović.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
UG Obala Art Centar Sarajevo
Hamdije Kreševljakovića 13 71000 Sarajevo -
KLINIČKI CENTAR UNIVERZITETA U SARAJEVU JAVNA USTANOVA U DRŽAVNOJ SVOJINI sa p.o. Sarajevo
ul. Bolnička broj 25 71000 Sarajevo -
JU NARODNO POZORIŠTE SARAJEVO
ul. Obala Kulina bana br. 9 71000 Sarajevo -
ROCHE d.o.o. - ROCHE Ltd.
ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo -
Fudbalski klub Sarajevo
Maršala Tita 38b 71000 Sarajevo