Predstavljanje studije Digitalna percepcija Hercegovine kao brenda

18.06.2015. 10:00 / Izvor: eKapija.ba
Predstavljanje studije Digitalna percepcija Hercegovine kao brenda

Turistički klaster Hercegovina u suradnji s Regionalnom razvojnom agencijom za Hercegovinu REDAH i turističkim zajednicama HNŽ/HNK, HBŽ i ŽZH organizira predstavljanje studije "Digitalna percepcija Hercegovine kao turističke destinacije/brenda".

Turistički klaster Hercegovina u suradnji s Regionalnom razvojnom agencijom za Hercegovinu REDAH i turističkim zajednicama HNŽ/HNK, HBŽ i ŽZH organizira predstavljanje studije "Digitalna percepcija Hercegovine kao turističke destinacije/brenda".

Predstavljanje studije će se održati u Hotelu Mepas (dvorana Princess – 6.kat),  Kneza Višeslava bb, Mostar, u utorak, 23.06.2015. godine s početkom u 13:30 sati. Poziv za sudjelovanje na predstavljanju Studije upućen je institucijama, organizacijama i poduzećima koje mogu doprinijeti pružanju smjernica značajnih za razvoj i promociju Hercegovine kao turističke regije.

Istraživanje "Digitalna percepcija Hercegovine kao turističke destinacije/brenda" je provedeno u okviru Projekta za razvoj međunarodnog turističkog koridora Hercegovine i zaštitu okoliša u Bosni i Hercegovini, koji je podržan od strane Japanske agencije za međunarodnu suradnju JICA.

Studija detaljno opisuje digitalnu potražnju stranih turista u odnosu na države i regije s kojima se natječe prikazujući Bosnu i Hercegovinu kao državu i Hercegovinu kao regiju. Važno je istaknuti da su rezultati istraživanja digitalne potražnje odraz utjecaja turističke destinacije/brenda na različite vrste turista putem medijskih kanala i usmene predaje. Namjena studije je da služi kao polazna točka zagovaračkih aktivnosti o značaju promocije i brendiranja Hercegovine kao turističke regije prema relevantnim institucijama, organizacijama i gospodarskim subjektima.

U sklopu predstavljanja Studije bit će potpisan Sporazum o zajedničkoj promociji i razvoju turizma između Turističkih zajednica Hercegovačko-neretvanske, Hercegbosanske i Zapadnohercegovačke županije, Regionalne razvojne agencije za Hercegovinu REDAH i Turističkog klastera Hercegovina. Organizacija i predstavljanje studije provodi se uz podršku Deutsche Gesellschaft für internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Uz srdačnu podršku CineStar Mostar, nakon potpisivanja Sporazuma o zajedničkoj promociji i razvoju turizma, premijerno će biti predstavljen i promotivni film o Hercegovini u dvorani kina CineStar Mostar.

Regionalna razvojna agencija za Hercegovinu (REDAH), kao facilitator Projekta za razvoj međunarodnog turističkog koridora Hercegovine i zaštitu okoliša u Bosni i Hercegovini, koji je podržan od strane Japanske agencije za međunarodnu suradnju JICA, će pružiti dodatne informacije o inicijativi i potrebama za izradu Studije, priopćili su iz REDAH-a.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave