Novi webinar kompanije B4B obrađuje nekoliko aktuelnih tema
B4B webinar je zakazan za 11.02.2021. sa početkom u 10 časova i to putem Zoom platforme.
Kompanija B4B za vas sprema izuzetno kvalitetan webinar na kom ćemo pričati o brojnim temama iz svijeta indirektnog oporezivanja. Webinar dolazi u trenutku kada kreće obavezna predaja fajlova iz poslovnih knjiga obveznika prema UINO. Sam ovaj process izaziva veliki broj pitanja kod naših klijenata i poreskih obveznika.
"Našim klijentima smo razjasnili sve nedoumice kroz redovne konsultantske sastanke, a sada organizujemo i webinar kako bi odgovori na sva pitanja i nejasnoće bili dostupni i široj poslovnoj zajednici", kazali su.
B4B webinar je zakazan za 11.02.2021. sa početkom u 10 časova i to putem Zoom platforme. Osnovne teme kojima ćemo se baviti i pitanja na koja dajemo odgovore su:
PRIJAVA ZA SEMINAR https://www.b4b.systems/
1. PODNOŠENJE ELEKTRONSKOG KUF-a I KIF-a
- pravilno popunjavanje KUF-a i KIF-a (šta se unosi, a šta ne);
- određivanje tipova dokumenata;
- šta ako ne možete obezbjediti zahtjevane formate;
- šta ako ne dostavite KUF i KIF u propisanom roku
- šta ako je podnijeti fajl tehnički ispravan, a neke podnijete informacije nisu u skladu sa tumačenjima UIO?
- evidencije o uvozu/izvozu - zahtjevi UINO - povezivanje sa JCI (prikaz različitih primjera od strane predstavnika UIO);
- naknadne ispravke KUF-a i KIF-a koji su već dostavljeni UIO;
- evidentiranje ino usluga, knjižnih odobrenja i datih/primljenih avansa
2. ŠTA UVOĐENJE NOVOG NCTS SOFTVERA ZNAČI ZA ŠPEDITERE
- uvođenje Novog kompjuteriziranog provoznog postupka (NCTS)
- da li su špediteri obavezni izdavati dvije fakture (jednu za usluge koje su ušle u carinsku osnovicu, i drugu za ostale usluge)?
- prelazak na „carinjenje bez papira“ ;
- elektronsko ovjeravanje carinskih prijava
- ubrzanje i smanjenje troškova carinskih procedura.
3. KAKO OSTVARITI POVRAT PDV-A ZA STRANE PORESKE OBVEZNIKE
- Uputstvo o provođenju postupka povrata poreza na dodatu vrijednost stranim poreskim obveznicima koje je objavljeno u Službenom glasniku BiH, broj: 78/20
4. UVOĐENJE I IZDAVANJE DIGITALNOG KVALIFIKOVANOG POTPISA
- obveznici posjedovanja digitalnog potpisa;
- podnošenje zahtjeva UINO za dobijanje digitalnog potpisa;
Na sva ova pitanja i dileme imamo spremne odgovore koje će vam ponuditi panelisti koji imaju bogato iskustvo i direktno su bili uključeni u kreiranje pravilnika ili razvoj softvera o kom će biti riječi
Muharem MAŠINOVIĆ
Dipl. ekonomista sa dugogodišnjim iskustvom u radu u UIO BIH. gdje je dugo vremena obavljao funkciju šefa Grupe za Reviziju i kontrolu u sjedištu UIO u Banjaluci. Trenutno obavlja funkciju pomoćnika direktora UIO na mjestu šefa Sektora za poreze.
mr Milica VIDOVIĆ
Zaposlena u UIO na poziciji šefa Odsjeka za obradu poreskih prijava. Magistar ekonomskih nauka i doktorant na Ekonomskom fakultetu u Banjaluci. Autor više naučnih radova iz oblasti ekonomije, te učesnik brojnih konferencija.
Maja ROBOVIĆ
Diplomirani ekonomista, zaposlena u kompaniji LANACO na poziciji vodećeg biznis analitičara za poreske sistema. Radila na razvoju novog poreskog softvera za UIO, kao i na funkcionalnostima vezanim za elektronsko podnošenje KUF-a i KIF-a.
EKUF/EKIF APLIKACIJA KOJA JE PRAVO RJEŠENJE ZA VAS!
Motivisani svim Vašim pozivima i mailovima u kojima ste nas pitali da preporučimo neko rješenje koje postoji na tržištu, a služi za unos knjiga faktura, odlučili smo da sami pokušavamo da Vam pomognemo. Naša znanja iz domena finansijskog sektora smo udružili sa ljudima koji imaju sjajne programerske vještine, i kao rezultat smo dobili vlastitu aplikaciju za koju smo sigurni da će zadovoljiti Vaše potrebe za evidentiranjem faktura.
Za svega 5 KM mjesečno po jednoj firmi, dobijate pristup našoj aplikaciji za vođenje KIF-a i KUF-a. Aplikacija je razvijana da zadovolji sve potrebe pravilnika koji je usvojila UIO, a koji se tiče obaveze podnošenja poslovnih knjiga u vidu .csv fajlova za eIsporuke i eNabavke.
Imajući u vidu svu kompleksnost trenutne situacije izazvane pandemijom virusa COVID-19, donijeli smo odluku da na tržište izađemo sa ovom cijenom naše web aplikacije i ona će važiti za cijelu 2021. godinu.
Svima koji se prijave na naš webinar odobravamo popust od 20% na godišnju pretplatu na aplikaciju.
Naša aplikacija Vam osim unosa faktura nudi i mogućnost izvoza u .csv fajlove za import na ePortal UIO. Time su zaokružene dvije suštinske stvari u kojima ova aplikacija treba da Vam najviše pomogne. Fajl dobijen izvozom je usklađen sa formatom koji je propisala UIO i može se odmah podnijeti na ePortalu UIO.
Pretplata se plaća na godišnjem nivou, a svi koji žele da testiraju našu aplikaciju mogu to da učine registracijom za aplikaciju, čime će dobiti besplatni testni period u trajanju od 10 dana.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.