Specijalistički seminar: Pravila i praksa nabavki radova, roba i usluga
Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i BiH.
S P E C I J A L I S T I Č K I S E M I N A R
PRAVILA I PRAKSA NABAVKI RADOVA, ROBA I USLUGA
U PROJEKTIMA FINANSIRANIM OD STRANE
MEĐUNARODNIH FINANSIJSKIH INSTITUCIJA (IFI's)
POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD-a
VODIČ ZA NABAVKE EIB-a
SUFINANSIRANJE IZ GRANT SREDSTAVA (WBIF I IPA)
UPRAVLJANJE UGOVORIMA FIDIC
CIKLUS NABAVKE (KOMPARATIVNI PRIKAZ)
ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZJN
Baška Voda
26. - 28.10.2022.
SEMINAR NAMIJENJEN
Službenicima za javne nabavke ugovornih organa kao i stručnim licima ponuđača koja učestvuju u pripremi ponuda u postupcima javnih nabavki po domaćem zakonu, kao i u projektima finansiranim od strane međunarodnih finansijskih institucija - EBRD, CEB, EIB, WB, KfW. Seminar je takođe namijenjen i stručnim licima koja učestvuju u implementaciji ugovora u oblasti infrastrukture i energetike po FIDIC uslovima ugovaranja. Prijaviti se mogu svi koji dolaze sa područja Srbije, Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Hrvatske i BiH.
CILJEVI I SVRHA
- Pravilno postupanje i upoznavanje sa ciklusom nabavke po domaćem ZJN / Direktivama EU i Svjetske banke
- Upoznavanje sa novim institutima i regulacijom koju donosi Zakon o izmjenama i dopunama ZJN („Službeni glasnik BiH“ br. 59/22)
- Upoznavanje sa Politikama i Pravilima nabavki EBRD-a kao i Vodičem za nabavke EIB-a
- Sticanje znanja i vještina za pripremu projekata i vođenje nabavki konsultantskih usluga, radova i roba po procedurama IFI's
- Sticanje znanja i vještina za pripremu projekata za sufinansiranje iz WBIF i IPA
- Detaljno upoznavanje sa pravilima koja se odnose na specifične postupke nabavki radova: “two-stage“ i “two-envelope“
- Upoznavanje sa osnovama upravljanja projektnim ciklusom
- Odabir praktičnih načina za provođenje e-nabavki po međunarodnim pravilima i procedurama
- Upoznavanje sa ECEPP – Elektronski portal nabavki EBRD-a
- Upoznavanje sa osnovama upravljanja ugovora zasnovanih na FIDIC formama
SADRŽAJ
I. CIKLUS NABAVKE
- Komparativni prikaz ciklusa nabavke po domaćem Zakonu / Direktivama EU i ciklusa nabavke Svjetske banke
II. ZAKON O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZJN (“Službeni glasnik BiH“ br. 59/22)
- Kakve novine donosi Zakon o izmjenama i dopunama ZJN BiH koji je objavljen u “Službenom glasniku BiH“ br. 59/22: Novi instituti, dodjela ugovora prema međunarodnim poravilima, nova izuzeća od primjene, propisivanje službenika za javne nabavke, isključenje ponuđača, sukob interesa, javne nabavke i pravo konkurencije, prethodna provjera tržišta, obavezna podjela na lotove, izmjene ugovora/okvirnih sporazuma, izmjene u postupcima konkurentskog zahtjeva i direktnog sporazuma, objava planova nabavki i informacija o realizaciji ugovora na Portalu javnih nabavki, izmjene u žalbenom postupku.
- Grupna vježba: Ciklus nabavki
III. POLITIKE I PRAVILA NABAVKI EBRD-a
- Upoznavanje sa novim izdanjem Politika i pravila nabavki EBRD-a (PP&R) iz maja 2022. godine
- Komparativni prikaz osnovnih elemenata novog PP&R i izdanja iz 2017. godine
IV. VODIČ ZA NABAVKE EIB-a
- Upoznavanje sa pravilima nabavki EIB-a - Vodič za nabavke iz 2017. godine
- Komparativni prikaz osnovnih elemenata EIB Vodiča za nabavke i Politika i pravila nabavki EBRD-a
V. NABAVKA KONSULTANTSKIH USLUGA PREMA PRAVILIMA EBRD-a:
- Generalna obavijest o nabavci - GPN
- Poziv za izražavanje interesa, duga i kratka lista
- Zahtjev za ponudu (Request for proposal) - tipična struktura
- Standardni tipovi konsultantskih ugovora
- Studije slučaja i praktična radionica
VI. NABAVKA RADOVA I ROBA
1. Priprema projekta za finansiranje od strane IFI
- Osnova za apliciranje kod IFI (framework agreement)
- Osnove projektnog ciklusa
- IFI due dilligence
- Priprema prateće dokumentacije
- Određivanje strategije nabavke
- Sufinansiranje iz GRANT sredstava (WBIF i IPA)
2. Osnovni principi nabavki radova i roba na kompleksnim projektima
3. Two-stage postupak
- Izbor “two-stage“ tenderskog postupka
- First Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
- Sastanak za pojašnjenje ponude
- Second Stage Tender - priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
- Priprema, dostavljanje i otvaranje ponuda
- Evaluacija ponuda i priprema izvještaja
- Dodjela ugovora
4. Two-envelope postupak
- Izbor “two-envelope“ tenderskog postupka
- Priprema tenderske dokumentacije i osnovna struktura
- Otvaranje i evaluacija tehničkih ponuda
- Priprema tehničkog evaluacionog izvještaja
- Otvaranje i evaluacija finansijskih ponuda
- Priprema finansijskog evaluacionog izvještaja
- Dodjela ugovora
5. Provođenje e-nabavki po pravilima EBRD-a - Elektronski portal ECEPP
- Osnovni elementi ECEPP-a
- Kreiranje postupaka u skladu sa usvojenim Planom nabavki
- Priprema i objava Generalne obavijesti o nabavkama
- Preuzimanje tenderske dokumentacije
- Komunikacija kroz Message Centar
- Uloga i odgovornost Banke
- Pristup ECEPP-u od strane ponuđača
6. Osnove FIDIC ugovora
- Uvod
- Analiza rizika
- Odabir “ispravnog“ modela ugovora
- Ugovorne strane i obaveze
- Upoznavnje sa osnovnim odredbama FIDIC ugovora
- Upravljanje FIDIC ugovorima
- Studije slučaja i praktična radionica
PREDAVAČI
1. Davor Vučković, dipl.ing.građ.
IMPPM
Autoputevi RS
Diplomirani inžinjer građevinarstva zaposlen u Javnom preduzeću "Autoputevi Republike Srpske" - Priprema projekata za izgradnju autoputeva finansiranih od strane IFI institucija. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova i usluga prema procedurama EBRD-a i EIB-a, te na pripremi projekata za sufinansiranje od strane WBIF-a i IPA programa. Nosilac je titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program). Project Manager i vođa PIU tima za autoput na koridoru Vc, dionica Johovac-Rudanka, Project Manager i vođa PIU tima za autoput na koridoru Vc, dionica Rudanka-Putnikovo Brdo 2, Zamjenik Koordinatora PIU tima ispred Bosne i Herzegovine za izradnju međudržavnog mosta preko rijeke Save kod Gradiške.
2. Tarik Duraković, dipl.ing.građ.
IMPPM
HD Consulting d.o.o. Sarajevo
Diplomirani inžinjer građevinarstva, osnivač i vlasnik konsultantske firme HD Consulting d.o.o. Sarajevo. Posjeduje višegodišnje praktično iskustvo u izradi strategija nabavki i ugovaranja, pripremi investicionih programa i provođenju nabavki radova, roba i usluga prema procedurama EBRD-a, EIB-a i drugih međunarodnih finansijskih institucija u oblasti infrastrukture i energetike. Nosilac je i titule magistra upravljanja javnim nabavkama Univerziteta Tor Vergata iz Rima (IMPPM program).
3. Josip Jakovac, dipl.iur.
IMPPM
Agencija za javne nabavke BiH
Diplomirani pravnik, šef grupe za normativno-pravne poslove u Agenciji za javne nabavke BiH, regionalni trener trenera javnih nabavki višekorisničkog ToT projekta Evropske komisije, trener javnih nabavki AJN i part time konsultant. Posjeduje i Second Level Master’s Degree in International Master in Public Procurement Management stečenu na Univerzitetu Tor Vergata u Rimu.
METODOLOGIJA RADA
Seminar će se sastojati od dvije komponente: teorijskog dijela i praktičnog dijela.
1. Teorijski dio će podrazumijevati prezentaciju predavača uz interakciju sa učesnicima, sa iznošenjem problematike učesnika u postupku nabavke, zajedničke diskusije i pronalaženje rješenja za konkretne situacije.
2. Praktični dio sastojat će se od grupnih vježbi uz aktivno učešće svih učesnika. Najveći dio je posvećen praktičnim iskustvima i primjerima.
RASPORED RADA
Registracija učesnika 09:30 - 10:00
09:30 - 16:00 srijeda 26.10.2022.
09:30 - 16:00 četvrtak 27.10.2022.
09:00 - 11:00 petak 28.10.2022.
Odobravaju se popusti za rane prijave i prijave više učesnika iz iste organizacije do 13.10.2022.
Preuzmite PDF PROSPEKT seminara sa svim potrebnim informacijma na sljedećem linku.
Klikom na LINK otvara se članak gdje imate sve potrebne informacije o seminaru, a na dnu članka imate opciju ONLINE REGISTRACIJE.
Broj učesnika je ograničen!
Rezervišite svoje mjesto na vrijeme!
Prijave traju do: 19.10.2022.
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
T: +387 33 621 268
M: +387 61 307 131
F: +387 33 621 273
E: info@kventum.ba
A: Tvornička broj 3 I 71 000 Sarajevo I BiH
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.
-
JP Autoputevi RS d.o.o. Banja Luka
Ulica Vase Pelagića broj 10 78000 Banja Luka -
Agencija za javne nabavke BiH Sarajevo
Titova 9a/I 71000 Sarajevo -
EBRD London
One Exchange Square EC2A 2JN London -
EIB Luxembourg
98-100, boulevard Konrad Adenauer L-2968 Luxembourg -
Kventum d.o.o. poslovno - edukativni centar
ul. Tvornička broj 3 71210 Ilidža -
HD Consulting d.o.o.
ul. Bulevar Meše Selimovića br. 81A 71000 Sarajevo