Savjetodavno-edukacijski program SoftConsultinga u 2014. godini
Cjelokupni program je kreiran kao jedinstven savjetodavno-edukacijski cilkus koji je namjenjen zaposlenicima iz različitih poslovnih funkcija: kontroling, finansije, marketing, prodaja, razvoj e-poslovanja.
U želji da klijentima ponudi nove usluge, SoftConsulting s.p. Tuzla, će u 2014. godini organizovati tzv. "otvorene" savjetodavno-edukacijske programe.
Sve teme iz ovogodišnjeg savjetodavno-edukacijskog programa su u prethodnom periodu realizirani: kao "in-house" edukacijski programi za potrebe odredenih klijenata ili kao partnerski, zajednički, programi sa organizatorima "otvorenih" programa edukacije.
Prethodno stečena iskustva i najbolje prakse, pri tome, uobličene su u jedinstveni Projekat. Cilj Projekta je ponuditi 6 osnovnih tema, neophodnih, za proaktivno upravljanje poslovanjem. Cjelokupni program je kreiran kao jedinstven savjetodavno-edukacijski cilkus koji je namjenjen zaposlenicima iz različitih poslovnih funkcija: kontroling, finansije, marketing, prodaja, razvoj e-poslovanja. Takoder, klijentima je kroz Projekat omogućen novi oblik suradnje - nabavka samo prezentacijskih materijala za 1 ili više tema.
Savjetodavno-edukacijski program ce se izvršiti, u 2 ciklusa, po slijedecem rasporedu:
I ciklus
• Proaktivno upravljanje procesom kontrole: 20.01.2014. godine ( ponedjeljak)
• Razvoj elektronickog poslovanja: 20.02.2014. godine (cetvrtak)
• Motiva(k)cija i poslovna komunikacija: 20.03.2014. godine (cetvrtak)
• Uspješna prodaja: 21.04.2014. godine (ponedjeljak)
• Upravljanje finansijama, klijentima i rizicima: 20.05.2014. godine (utorak)
• Značaj marketinga za kvalitet poslovanja: 20.06.2014. godine (petak)
II ciklus
• Proaktivno upravljanje procesom kontrole: 21.07.2014. godine (ponedjeljak)
• Razvoj elektroničkog poslovanja: 20.08.2014. godine (srijeda)
• Motiva(k)cija i poslovna komunikacija: 19.09.2014. godine (petak)
• Uspješna prodaja: 20.10.2014. godine (ponedjeljak)
• Upravljanje finansijama, klijentima i rizicima: 20.11.2014. godine (cetvrtak)
• Značaj marketinga za kvalitet poslovanja: 19.12.2014. godine (petak).
Kompletan program sa satnicom i dodatne informacije, možete dobiti putem e-maila: lejla.softic@savjetnik.ba
Prijava: Ispunjenu prijavu za ucešće potrebno je dostaviti najkasnije, do 10-tog u mjesecu, na navedeni e-mail. Broj učesnika je ograničen: do 10 učesnika. Prijave se evidentiraju po prioritetu pristizanja.
Način izvođenja: Jednodnevni program se odvija kroz interaktivne sesije (2/3 vremena) i praktične vježbe (1/3 vremena).
Mjesto i vrijeme održavanja: Sarajevo, Hotel Hollywood - Dr. Pintola 23. Ilidža, od 9,00-17,00 sati.
Kotizacija po jednom učesniku iznosi:
- 200 KM plus PDV sa materijalom
- 150 KM plus PDV bez materijala
- 50 KM plus PDV samo materijal bez prisustva učesnika
Za učesnike je obezbijeđeno: učešće na seminaru, CD sa materijalom ( za učesnike koji izvše uplatu materijala), uvjerenje o pohađanju, osvježenje i ručak u pauzama.
prijava.docx
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.