Radionica: Šaltersko poslovanje i efikasno rješavanje reklamacija

08.09.2014. 14:06 / Izvor: eKapija.ba
Radionica: Šaltersko poslovanje i efikasno rješavanje reklamacija

Cilj radionice: Unapređenje komunikacijskih sposobnosti i samosvjesnosti profesionalaca čiji je posao baziran na svakodnevnoj komunkaciji sa strankama, i unapređenje praktične primjene naučenog u svakodnevnom radu.

Privredna komora KS 30.septembar, sa početkom u 09.30 sati, u prostorijama Komore organizuje radionicu pod nazivom: “Šaltersko poslovanje i efikasno rješavanje reklamacija”.

Cilj radionice: Unapređenje komunikacijskih sposobnosti i samosvjesnosti profesionalaca čiji je posao baziran na svakodnevnoj komunkaciji sa strankama, i unapređenje praktične primjene naučenog u svakodnevnom radu.

Predavači: Ljiljana Zurovac, novinarka i PR stručnjakinja,Izvršna direktorica Vijeća za štampu u BiH, Alex Jagi Bibanović, Performance coach, Trener radne strategije 

Program radionice:

OPĆI POJMOVI I KULTURA KOMUNICIRANJA NA RADNOM MJESTU

  • Pojmovi komuniciranja
  • Suština poslovnog komuniciranja – pravilo „5 P”
  • Bonton u usmenom i telefonskom komunicanju sa strankama
  • Zašto je važno razvijati vještine umijeća komunikacije sa strankama
  • Generalna pravila: odjeća; šminka; govor tijela; glas i govorna radnja
  • Govor tijela
  • Poslovna komunikacija sa stanovišta socijalne psihologije
  • Primarna vještina komunikacije

STRES NA RADNOM MJESTU I SAVLADAVANJE STRESA

Principi stresa

  • Šta je stress i koja je uloga stresa u organizmu?
  • Rad u stresnim situacijama
  • Kako okrenuti stres u svoju korist?

Osnove psihologije društva

  • Ljudske potrebe i korijeni ljudskog ponašanja
  • Prepoznavanje arhetipa (kalupa) ličnosti i odnos prema njima
  • Zaštita (mentalnog) radnog prostora i ličnog integriteta u konfliktnim situacijama

Promjena percepcije

  • Praktične upute o mijenjanju pogleda na radno mjesto i vrijeme utrošeno na poslu
  • Organizacija ciljeva, radnog vremena i prostora
  • Održavanje elana i radne sposobnosti

SPECIFIČNA KOMUNIKACIJA

Komuniciranja u konfliktnim situacijama

  • Komuniciranje u različitim uvjetima i s različitim strankama
  • Ponašanje u konfliktnim situacijama
  • Kako riješiti konflikt?

Komuniciranje sa teškim strankama

  • Kako na vrijeme prepoznati konfliktnu situaciju i kako je izbjeći?
  • Kako savladati osobne osjećaje za vrijeme konflikta?

Komuniciranje sa osobama s posebnim potrebama

Detaljnije informacije na telefon 250-117, 250-116, ili e-mail lejlah@pksa.com.ba, vladol@pksa.com.ba , a prijavu o učešću možete poslati na fax. 033/226 717, najkasnije do 23. septembra t.g.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave