Radionica: Šaltersko poslovanje i efikasno rješavanje reklamacija
Cilj radionice: Unapređenje komunikacijskih sposobnosti i samosvjesnosti profesionalaca čiji je posao baziran na svakodnevnoj komunkaciji sa strankama, i unapređenje praktične primjene naučenog u svakodnevnom radu.
Privredna komora KS 30.septembar, sa početkom u 09.30 sati, u prostorijama Komore organizuje radionicu pod nazivom: “Šaltersko poslovanje i efikasno rješavanje reklamacija”.
Cilj radionice: Unapređenje komunikacijskih sposobnosti i samosvjesnosti profesionalaca čiji je posao baziran na svakodnevnoj komunkaciji sa strankama, i unapređenje praktične primjene naučenog u svakodnevnom radu.
Predavači: Ljiljana Zurovac, novinarka i PR stručnjakinja,Izvršna direktorica Vijeća za štampu u BiH, Alex Jagi Bibanović, Performance coach, Trener radne strategije
Program radionice:
OPĆI POJMOVI I KULTURA KOMUNICIRANJA NA RADNOM MJESTU
- Pojmovi komuniciranja
- Suština poslovnog komuniciranja – pravilo „5 P”
- Bonton u usmenom i telefonskom komunicanju sa strankama
- Zašto je važno razvijati vještine umijeća komunikacije sa strankama
- Generalna pravila: odjeća; šminka; govor tijela; glas i govorna radnja
- Govor tijela
- Poslovna komunikacija sa stanovišta socijalne psihologije
- Primarna vještina komunikacije
STRES NA RADNOM MJESTU I SAVLADAVANJE STRESA
Principi stresa
- Šta je stress i koja je uloga stresa u organizmu?
- Rad u stresnim situacijama
- Kako okrenuti stres u svoju korist?
Osnove psihologije društva
- Ljudske potrebe i korijeni ljudskog ponašanja
- Prepoznavanje arhetipa (kalupa) ličnosti i odnos prema njima
- Zaštita (mentalnog) radnog prostora i ličnog integriteta u konfliktnim situacijama
Promjena percepcije
- Praktične upute o mijenjanju pogleda na radno mjesto i vrijeme utrošeno na poslu
- Organizacija ciljeva, radnog vremena i prostora
- Održavanje elana i radne sposobnosti
SPECIFIČNA KOMUNIKACIJA
Komuniciranja u konfliktnim situacijama
- Komuniciranje u različitim uvjetima i s različitim strankama
- Ponašanje u konfliktnim situacijama
- Kako riješiti konflikt?
Komuniciranje sa teškim strankama
- Kako na vrijeme prepoznati konfliktnu situaciju i kako je izbjeći?
- Kako savladati osobne osjećaje za vrijeme konflikta?
Komuniciranje sa osobama s posebnim potrebama
Detaljnije informacije na telefon 250-117, 250-116, ili e-mail lejlah@pksa.com.ba, vladol@pksa.com.ba , a prijavu o učešću možete poslati na fax. 033/226 717, najkasnije do 23. septembra t.g.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.