Poslovna učinkovitost: Radionica na temu kontroling u prodaji i marketingu
U vremenu globalizacije tržišta i konkurentne ponude proizvoda i usluga sve je izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama.
Praktična radionica sa primjerima u Excel®-u
OPIS:
U vremenu globalizacije tržišta i konkurentne ponude proizvoda i usluga sve je izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama.
Sustavna i kvantitavna analiza potreba kupaca, kao i njihovog zadovoljstva postojećim poslovnim odnosom, predmet je ove dvodnevne edukacije.
Nakon završene edukacije, polaznici će moći razumijeti metodologiju, korake u implementaciji i alate za unapređenje prodajno-poslovnog odnosa sa svojim klijentima. Tijekom edukacije bit će obrađen značajan broj praktičnih primjera kako bi se postigli ciljevi edukacije.
OČEKIVANI ISHOD RADIONICE:
Da se osigura polaznicima da:
• prepoznaju poslovne situacije u kojima su pojedini instrumenti kontrolinga prodaje i marketinga primjenljivi
• detaljno razumiju koncept, metodologiju i instrumente kontrolinga prodaje i marketinga
• razumiju koristi od primjene instrumenata kontrolinga prodaje i marketinga
• budu sposobni samostalno implementirati i koristiti instrumente kontrolinga prodaje i marketinga u praksi.
METODE RADA:
Polaznici edukacije će steći znanja i vještine kroz predavanje, demonstracijske prikaze, praktične vježbe, diskusiju, individualni i grupni rad sa drugim polaznicima i trenerom.
SADRŽAJ I RASPORED RADIONICE:
1. DAN, ČETVRTAK 19.11.2015.
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Strateško određivanje prodajnih ciljeva I
• Matrica utjecaja
• Balanced Scorecard
• Analiza scenarija
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Strateško određivanje prodajnih ciljeva II
• Statička analiza portfelja
• Dinamička analiza portfelja
• Relativna konkurentska snaga
• Analiza konkurencije
12:15 - 13:15 Pauza za ručak
13:15 - 14:45 Operativno planiranje prodaje
• Plan prodaje: prihodi, troškovi prodaje, likvidnost, dobit
• Planiranje prihoda sa kvalificiranim korekcijama plana
• Proračun potencijala distribucije
• Plan prodajnih aktivnosti
• Novčani proračun
14:45 - 15:00 Pauza za kavu
15:00 - 16:30 Analiza prodaje
• Analiza prodajnih prilika
• Vrednovanje upita kupaca
• Kalkulacija prodajne cijene
• Analiza isplativosti izravne marketinške kampanje
• Analiza rizika i koristi od prodaje
• Proračun očekivane vrijednosti od prodaje
2. DAN, PETAK 20.11.2015.
09:00 - 10:30 Izravni marketing
• Vrednovanje elemenata marketinškog budžeta
• Povezanost kontribucijske marže proizvoda/usluga sa marketinškim troškovima
• Kalkulacija točke pokrića za izravne marketinške kampanje
• Izrada marketinškog budžeta
10:30 - 10:45 Pauza za kavu
10:45 - 12:15 Analiza i upravljanje prodajnim rezultatom
• Rabatiranje i skontiranje
• Bonusi, dodaci na cijenu i marže
• Apsorpcijski i marginalni pristup kod upravljanja prodajnim rezultatom
• Analiza osjetljivosti na promjene uvjeta prodaje
12:15 - 13:15 Pauza za ručak
13:15 - 14:45 Upravljanje prodajom segmenata i poslovnih područja
• ABC analiza
• XYZ analiza
• Zajednička primjena ABC i XYZ analize
• Kontribucijske marže segmenata i poslovnih područja
14:45 - 15:00 Pauza za kavu
15:00 - 16:30 Analiza kupaca
• Izrada scoring modela za vrednovanje kupaca
• Scoring analiza kupaca – učestalost kupnje i stopa ponovne kupnje
• Analiza atraktivnosti i pozicije kupaca
• Analiza zadovoljstva kupaca
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA:
Ova radionica je korisna za:
• Menadžment i stručnjake u prodaji i marketingu
• Stručnjake u kontrolingu
• Stručnjake u menadžerskom i troškovnom računovodstvu
• Poslovne analitičare za prodaju i marketing.
Datum i mjesto održavanja:
19. - 20.11.2015. (četvrtak i petak), Sarajevo
O predavaču
dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali, Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller-Institut-u u Beču te položio ispit za diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG INVESTa za područja: poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB akreditiranoj poslovnoj školi, a među ostalima predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu. Također vrlo često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.
Rok za prijavu:
Ponedjeljak, 16.11.2015.
Kotizacija
Osnovna cijena kotizacije iznosi 342,00 EUR
Iznos se uplaćuje na:
Banka: Privredna banka Zagreb, Račkoga 6, Zagreb, Hrvatska
IBAN: HR6023400091110356112
SWIFT CODE: PBZGHR2X
Kotizacija za edukaciju uključuje materijale za edukaciju, certifikat o pohađanju edukacije, ručak i osvježenja tijekom pauze.
Popusti
5% - za članove Kluba kontrolera (jedinična cijena 324,90 EUR)
10% - za 2 polaznika iz istog poduzeća (jedinična cijena 307,80 EUR)
15% - za 3 i više polaznika iz istog poduzeća (jedinična cijena 290,70 EUR)
Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust.
Link za prijave: http://www.poslovnaucinkovitost.eu/edukacije/aktualne-edukacije/1160-kontroling-prodaje-i-marketinga-sarajevo
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.