dm donira 49.331 KM narodnim kuhinjama širom BiH

28.11.2022 10:25:02
dm bih dm drogerie markt donacija narodna kuhinja GIVING IS THE NEW BLACK

Najveću globalnu shopping groznicu zvanu Black Friday, dmBiH je i ove godine zamijenio društveno odgovornom aktivnošću pod nazivom "GIVING IS THE NEW BLACK"

GIVING IS THE NEW BLACK: Kupovinom i poklanjamo

Najveću globalnu shopping groznicu zvanu Black Friday, dmBiH je i ove godine zamijenio društveno odgovornom aktivnošću pod nazivom „GIVING IS THE NEW BLACK“, koja je realizovana u subotu 26. novembra. Četvrti put zaredom, dm zajedno sa svojim kupcima donira 5% ostvarenog dnevnog prometa u dm prodavnicama i na online shopu. Donacija u iznosu od 49.331 KM će biti usmjerena za pripremu obroka u 20 narodnih kuhinja u 24 grada širom BiH.

"U godini visoke inflacije i poskupljenja osnovnih životnih namirnica, aktivnost GIVING IS THE NEW BLACK od velikog je značaja za, nažalost, rastući broj korisnika narodnih kuhinja u BiH. Stoga smo zahvalni našim kupcima koji su u subotu obavili kupovinu u dm prodavnicama i na dm online shopu te na taj način osigurali 9.062 obroka za najpotrebitije", izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a BiH.

U protekle tri godine zahvaljujući ovoj aktivnosti dm je donirano više od 100.000 KM narodnim kuhinjama. Ovogodišnja donacija bit će realizovana tokom mjeseca decembra.

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Filantropi