Optimizirati troškove ispisa

Znate li koliko imate uređaja u svojoj floti ispisnih uređaja?

11.04.2023 13:29:58
optimizirati troškove ispisa konica minolta

Pregledajte troškove svog ispisnog sustava

Samo 1 od 10 tvrtki zna koliko troši na ispis! Kako bi vam iz Konica Minolt-e pomogli optimizirati vaše troškove, morate biti svjesni svih skrivenih troškova koje stvara vaša iflota ispisnih uređaja.

Otkrijte skrivene troškove povezane s ispisom

Velike tvrtke puno ispisuju, skeniraju i kopiraju, imaju previše uređaja u odnosu na svoje potrebe i ne znaju koliko ih košta njihova ispisna infrastruktura (samo 1 od 10 tvrtki zna koliki su njihovi troškovi ispisa).

Pretjerano korištenje

Prema istraživanju IPSOS-a, prosječan zaposlenik ispisuje 28 stranica dnevno. Čak 20% ispisanih dokumenata baca se u roku od 24 sata, a samo 11% ispisa se uzima iz izlazne ladice pisača. Ovi naizgled nepotrebni ispisi koji se mogu izbjeći skupo koštaju organizacije.

Više uređaja nego što je potrebno

Mnoge tvrtke imaju preveliku flotu ispisnih uređaja što, između ostalog, dovodi do velike potrošnje električne energije, brojnih problema s održavanjem i loše kontrole nabave potrošnog materijala. Ova konstatacija se posebno može objasniti činjenicom da neki zaposlenici imaju vlastiti printer. Imati vlastite uređaje u svom uredu često se smatra privilegijom, znakom hijerarhijske razlike, što dodatno povećava broj uređaja koje tvrtke posjeduju. Ipak, većina ovih uređaja koristi se vrlo malo ili se uopće ne koristi

Skladištenje potrošnog materijala

Svaki odjel ili čak svaki korisnik ima tendenciju stvarati prevelike zalihe tonera, bubnjeva, rezervnih dijelova, papira itd. koji se ne koriste uvijek. Kada znate da potrošni materijal ima prosječni vijek trajanja od dvije godine i da se neispravni uređaj češće mijenja nego popravlja, onda možete zamisliti broj tonera i rezervnih dijelova koji su izgubljeni ili zaboravljenih u prostorijama. Uz izgubljene zalihe, troškovi povezani s potrošnim materijalom predstavljaju brzo izgubljena sredstva.

Više dobavljača

Potrošni materijal, usluge (ugovor o održavanju, produžena jamstva) i najam/kupnja strojeva često se povjeravaju različitim dobavljačima, što rezultira troškovima, značajnim vremenom upravljanja (primanje narudžbi, odnosi s dobavljačima, obrada faktura) i dugotrajnom imovinom, što ukupno opterećuje proračun. Što je veći broj dobavljača, veći su troškovi održavanja flote uređaja za ispis.

Održavanje parka

Upravljanje štetama i kvarovima također je jedan od većih troškova flote ispisnih uređaja. 20% poziva službi za pomoć odnosi se na sustave ispisa (Quocirca), a u prosjeku je potreban jedan zaposlenik s punim radnim vremenom za upravljanjem 300 uređaja.

Neprilagođenost ispsne flote uređaja potrebama poduzeća

Osim prevelike upotrebe i loše racionalizacije, moguće je optimizirati i same procese ispisa. Mnogi poslovi ispisa povjeravaju se vanjskim centrima koji zahtijevaju visoke cijene, a uz optimiziranu flotu ispisnih uređaja, koja uključuje s funkcionalnostima dovoljan broj multifunkcijskih uređaja prilagođenim potrebama korisnika, moguće je ostvariti značajne uštede izradom cjelokupne dokumentacije u vlastitom poslovanju.

A vi, znate li koliko vi imate uređaja u svojoj floti ispisnih uređaja? Kako se koriste i gdje možete uštedjeti? Kontaktirajte nas da vam pokažemo naša uredska rješenja koja vam mogu pomoći da prevladate izazove u upravljanju uredskim ispisom.

Kako se koriste i gdje možete uštedjeti. Kontaktirajte kompaniju Konica Minolta kako bi vam pomogli optimizirati vaše troškove ispisa.

Krenite štedjeti već danas!

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Štampa i izdavaštvo