Novi rok za zeničku magistralu: Saudijci zahtjevaju brdo papira

17.09.2011. 11:28 / Izvor: eKapija.ba
Novi rok za zeničku magistralu: Saudijci zahtjevaju brdo papira

Otvaranje ponuda za izgradnju glavne gradske magistrale u Zenici još jednom je pomjeren, a novi termin do kojeg kompanije mogu dostaviti dokumentaciju je 26. septembar 2011. godine, potvrdila je za eKapiju Fikreta Hodžbo, sekretar Tenderske komisije.

Kako je pojasnila, razlog prolongiranja roka za otvaranje ponude jeste obimnost pripreme finansijske ponude, u kojoj kompanije moraju dokazati da su tehnički i finansijski podobne da iznesu ovako komplikavan projekat.

Za izgradnju zeničke magistrale takmičit će se dva domaća konzorcija, prvi kojeg predvodi "Euroasfalt", a čine ga još "Jata", "GP Put", "Almy-Transport", "Deling" Tuzla i "ŽGP Sarajevo", te drugi na čelu sa kompanijom "Hering", kojoj se pridružio "Trgošped" Kakanj.

Kandidati za ovaj posao su i dvije strane kompanije "Strabag Adria" Austrija, te "Koteks" Osijek iz Hrvatske, koje su samostalno podnijele ponudu.

Izgradnju zaobilaznog puta u Zenici finansirat će Kraljevina Saudijska Arabija putem saudijskog Fonda za razvoj sa kreditom 25 miliona dolara. Zahtjevi Saudijaca prilikom odabira izvođača radova, prema mišljenju Fikrete Hodžbo, glavni su razlog zašto su kompanije već dva puta do sada zatražile novi rok da dostave dokumentaciju. Koliko je ta dokumentacija doslovce teška, zorno su pokazali predstavnici Euro-asfalta, koju su svoju ponudu visoku pola metra dostavili na paleti, koju su dostavila četiri radnika.

"Smatram da se nikada nije radio složeniji projekat, makar što se tiče ovih prostora. Što se tiče dokumnetacije, u pitanju su zakonski propisi koji zahtjevaju zajmodavci, Saudijski fond za razvoj", kazala je Hodžbo. Ona je također potvrdila da se komisija „zaklela“ na nepristranost te da će sve prijavljene kompanije, domaće i strane, biti apsolutno ravnopravne u procesu odabira izvođača.

Glavna gradska magistrala povezivanjem primarne i sekundarne ulične mreže omogućit će brz protok saobraćaja i povezati centar grada sa koridorom "Vc". Ukupna dužina puta, koji će imati četiri kolovozne trake, rondoe, oko dvadeset raskrsnica, pješačke staze i prateću infrastrukturu, iznosi oko osam kilometara.

Gradska dionica dugačka je 3,25 kilometara, a široka 24,5 metara, dok je prigradska dionica dugačka 4,6 km i široka 11,25 metara, a u okviru projekta planirana je gradnja dva mosta, preko rijeka Bosne i Kočeve, kao i dvije kružne raskrsnice.

Prva faza radova predviđa izgradnju gradske dionice i očekuje se da će koštati oko 22 miliona KM.

N.Voloder

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti