UNATOČ MILIONSKIM POSLOVIMA
Šta se dešava sa Euro-Asfaltom, bh. gigant u 2023. smanjio prihod i dobit
Iznenađujući su ovakvi podaci, s obzirom da je kompanija bila angažovana na poslovima koji su iznosili milione maraka.
Zbog konstantnog povećanja cijena repromaterijala na svjetskom tržištu, građevinska preduzeća u Bosni i Hercegovini suočavaju se sa izazovima u poslovanju, a jedan od njih je nemogućnost realizacije preuzetog posla po ranije ugovorenoj cijeni.
S toga je poslovni portal Akta.ba uradio analizu poslovanja jedne od najvećih građevinskih kompanija u Bosni i Hercegovini.
Kompanija Euro-Asfalt koja se ranije našla u TOP 20 građevinskih kompanija po prihodu za 2022. godinu, zauzevši prvo mjesto na tabeli, 2023. godinu je završila sa nešto manjim prihodom, ali i dobiti.
Tokom protekle godine poslovali su sa prihodom od 273.458.857,00 KM, što je manje u odnosu na 2022. godinu kada im je prihod iznosio 286.468.853,00 KM, ali i 2021. kada su prihodovali 287 miliona KM.
Podaci su to Akta.ba registra, a prema ažuriranoj bazi Finansijsko-informatičke agencije, FIA.
OPALA ZARADA
Analizirajući dobit kompanije, evidentno je da je i ona manja u odnosu na prethodne godine.
Tako je Euro-Asfalt prošle godine zabilježio sveobuhvatnu dobit od 3.079.174,00 KM, dok je 2022. godine ona iznosila 3.709.103,00 KM.
Iznenađujući su ovakvi podaci, s obzirom da je bh. gigant bio angažovan na poslovima koji vrijede milione maraka, kako u Bosni i Hercegovini tako i u regionu.
Podsjećamo, u martu ove godine u Crnoj Gori je otvoren tunel Klisura, a gradila ga je upravo kompanija Euro-Asfalt.
Prošle godine u promet je puštena i najskuplja cesta u Hrvatskoj, a u čijoj gradnji je učestovala bh. kompanija.
Iz Euro-Asfalta su bili zaduženi za najzahtjevniji dio ceste, tunel dug preko kilometra koji prolazi ispod grada Rijeke.
Također, ranije smo pisali da je kompaniji Euro-Asfalt dodijeljeno 7,8 miliona KM za dodatne radove na izgradnji tunela Hranjen.
Pored BiH, Hrvatske i Crne Gore, poslovali su i u Sloveniji gdje su bili zaduženi za izgradnju tunela T1 Divača sa svojih 135 radnika.
Kada je riječ o novijim projektima, važno je spomenuti da su trenutno angažovani za gradnju novog ulaza u Split, a o čemu je i poslovni portal Akta.ba pisao.
Radi se o jednom od važnijih projekta u Hrvatskoj, spojnoj cesti čvor Vučevica, na autoputu A1 na čvor D8, poddionica čvor Vučevica–sjeverni portal tunela Kozjak.
Ovom cestom, dugom 400 metara, autocesta će se spojiti s budućom državnom cestom u našem regionu.
MANJI BROJ RADNIKA
Međutim, unatoč brojnim projektima i poslovima, kompanija je u 2023. zabilježila i manji broj zaposlenih.
Prošle godine su imali 889 zaposlenih i to je manje u odnosu na pretprošlu godinu kada su imali 958 radnika.
Evidentno je da i broj zaposlenih varira, s obzirom da su 2020. godine imali 698 radnika, a već 2021. godine 927 zaposlenih.
Kako su poslovale ostale kompanije u 2023. možete pogledati na Akta Registru.
Članak nije dostupan za besplatno čitanje. Ukoliko želite pročitati članak kliknite za više opcija.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.