U Sarajevu počela prva branding konferencija

15.06.2011. 12:41 / Izvor: Fena
U Sarajevu počela prva branding konferencija

Prva branding konferencija u BiH "Il` si brand ili nisi" počela je jutros u Sarajevu.

Skupu koji je organizirala komunikacijska agencija Via Media prisustvuju poslovni ljudi - predstavnici uglednih domaćih kompanija koji žele unaprijediti svoje poslovanje te steći neophodna znanja o izgradnji jakog branda.

Direktorica Via Medie Vesna Beganović rekla je kako je cilj konferencije podići svijest domaćih poduzetnika o važnosti brandinga na višu razinu te da Prva branding konferencija u BiH u fokus stavlja situaciju na domaćem tržištu, s posebnim naglaskom na strategiju brandiranja s ciljem povećanja tržišne vrijednosti kompanija i njihovih proizvoda.

Ministar privrede Kantona Sarajevo Rusmir Sendić rekao je, otvarajući konferenciju, da je brand filozofija poslovanja, a ne neka misaona imenica i da se proces brandinga ne dešava na tržištu proizvoda i usluga, već isključivo u glavama i svijesti potrošača.

"Jedna od razlika brandiranja u inozemstvu i kod nas je što se ovde više ulaže u kapitalnu vrijednost firme, dok se zanemaruje nematerijalne vrijednosti, kao što su ljudi, znanje, kupci, imidž i tako dalje. Mislim da ova konferencija ima cilj da razvije svijest o brandingu kao izvoru konkurentskih prednosti naše ekonomije, odnosno naših kompanija", kazao je ministar Sendić.

Kakva je konkurentnost brandova na domaćem tržištu, koji je put do uspješnog branda, kako izmjeriti vrijednost branda, kakva je uloga medija u jačanju branda, samo su neke od tema o kojima će tokom dana govoriti eminentni stručnjaci iz svijeta marketinga i brandinga poput Ante Domazeta, Ante Šalinovića, Kamila Antolovića, Janeza Rajha, Boruta Zemljiča.

Govoreći o konkurentnosti brandova na tržištu BiH, profesor na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu Ante Domazet naglasio je da je pristup brandingu pokušaj da se otkrije jedan novi, čudesni svijet resursa i sposobnosti kojima kompanije treba da raspolažu s ciljem sticanja konkurentskih prednosti.

"Danas kompanija nije ono što su njena postrojenja, njeni proizvodi, nego ono što je njen brand. Većina naših menadžera danas govori kako ima dobru tehnologiju, dobar proizvod, a rijetko ćemo čuti da je taj proizvod brand i da je postao svojina, emotivni dio potrošača, dakle ono što potrošači nose u svojim glavama kao vrijednost", kazao je Domazet.

Konferencija završava večeras kada će biti dodijeljene i prigodne nagrade "PRObudi brand" .

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti