BH Telecom: Nova pravila od 1. marta 2020. godine
U Cjenovniku BH Telecoma su izvršene izmjene koje će se primjenjivati od 1.marta 2020. godine.
U Cjenovniku BH Telecoma su izvršene izmjene koje će se primjenjivati od 1.marta 2020. godine.
Između ostalih izmjena, od 1.marta se uvodi mjesečna naknada za dostavu Detaljnog (mjesečnog) izvještaja o ostvarenim pozivima/saobraćaju putem pošte za korisnike fiksne i mobilne telefonske usluge.
Mjesečno dostavljanje Detaljnog izvještaja o ostvarenim pozivima/saobraćaju putem pošte će se realizirati uz mjesečnu naknadu od 3,90 KM za jedan telefonski broj.
Mjesečni detaljni izvještaj se dostavlja u kontinuitetu dok korisnik ne podnese zahtjev za deaktivaciju usluge.
Ukoliko ne želite od 1.3.2020. plaćati navedeni iznos naknade, potrebno je da dodatnu uslugu Detaljni izvještaj o pozivima/saobraćaju putem pošte odjavite.
Korisnici fizička lica ovu dodatnu uslugu mogu odjaviti /deaktivirati/ na prodajnim mjestima BH Telecoma ili pozivom na besplatni broj 1444 Kontakt centra BH Telecoma (*kako bi se korisnik identifikovao, poziv na broj 1444 mora biti upućen sa broja telefona na kojem se vrši odjava/deaktivacija usluge).
Korisnici pravna lica ovu dodatnu uslugu mogu odjaviti /deaktivirati/ na prodajnim mjestima BH Telecoma ili slanjem zahtjeva za deaktivaciju usluge na memorandumu pravnog lica, ovjerenog pečatom pravnog lica, na mail adresu: poslovna.podrska@bhtelecom.ba ili na fax broj: 1425.
Korisnicima koji do 1.marta ne deaktiviraju dodatnu uslugu dostave Detaljnog izvještaja o ostvarenim pozivima/saobraćaju putem pošte, automatski će nakon toga započeti tarifiranje mjesečne naknade za ovu uslugu za naredni period.
BH Telecom poziva korisnike da i dalje koriste uslugu Detaljni izvještaj o ostvarenim pozivima/saobraćaju prema njihovim potrebama, koji će im i nakon 1. marta biti dostupan BESPLATNO putem sljedećih kanala: printana verzija na prodajnim mjestima BH Telecoma, dostava na e-mail, putem web stranice BH Telecoma i mobilne aplikacije BH Telecoma.
Istovremeno obavještavaju korisnike da se od 1.marta ove godine iz ponude povlače opcije:
· Detaljni izvještaj o pozivima naknadno na zahtjev (poštom) za fiksnu telefonsku uslugu
· Detaljni izvještaj o pozivima naknadno na zahtjev (na CD-u) za fiksnu telefonsku uslugu (pravna lica)
· mogućnost filtriranja saobraćaja koji se prikazuje na detaljnim izvještajima, tj. ukidanje odvojenih izvještaja (npr. samo za mobilni saobraćaj, za međunarodni i dr.).
Cijene i uslovi koji će se primjenjivali za korisnike fiksne i mobilne telefonske usluge BH Telecoma od 1.marta 2020.godine.
Detaljni izvještaj o pozivima i drugom ostvarenom saobraćaju |
Jedinica mjere |
Cijena bez PDV |
Cijena sa PDV |
Mjesečno dostavljanje izvještaja: a) putem pošte b) e-mailom |
Mjesečno po izvještaju za jedan telefonski broj |
3,33 KM besplatno |
3,90 KM besplatno |
Napomena: a) Za redovno, mjesečno dostavljanje detaljnog izvještaja o pozivima i drugom ostvarenom saobraćaju za prethodni obračunski period potrebno je da pretplatnik podnese zahtjev za aktivaciju usluge. b) Mjesečni izvještaj se dostavlja u kontinuitetu sve dok korisnik ne podnese zahtjev za deaktivaciju usluge. |
|||
Vanredni detaljni izvještaji: a) preuzimanje u štampanoj formi na prodajnom mjestu b) dostava putem e-maila |
Jednokratno/po izvještaju za jedan telefonski broj |
besplatno besplatno |
besplatno besplatno |
Napomena: a) Detaljni izvještaj o pozivima i drugom saobraćaju za prethodne i završene obračunske periode, do 12 mjeseci unazad, korisnik može dobiti na prodajnom mjestu BH Telecoma ili elektronski na e-mail adresu. b) Detaljni izvještaj za tekući i prethodni obračunski period je omogućen besplatno i na web portalu BH Telecoma, te putem mobilne aplikacije. |
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.