Nagrada za najbolji marketing NTOCG na sajmu COTTM 2013

11.04.2013. 09:28 / Izvor: eKapija.ba
Nagrada za najbolji marketing NTOCG na sajmu COTTM 2013

Jučer je u Pekingu Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore i Turističkoj organizaciji Srbije na sajmu “COTTM 2013” uručena CTW nagrada za najbolji marketing

Jučer je u Pekingu Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore i Turističkoj organizaciji Srbije na sajmu “COTTM 2013” uručena CTW nagrada za najbolji marketing. CTW nagrada (Chinese Tourists Welcoming Award) se dodjeljuje za dostignuća u turističkoj promociji na tržištu NR Kine u kategorijama: inovacija proizvoda, internet/mediji, kvalitet usluge, najbolji marketing i opšti uspjeh.

Tom prilikom održana je i prezentacija turističke ponude dvije zemlje na kojoj su govorili Emil Kukalj, menadžer u NTOCG, Aneta Uskokovic, menadžer u TOS-u kao i marketing partneri iz NR Kine koji su prisutne upoznali sa prirodnim i antropogenim vrijednostima našeg podneblja.

COTTM je kineska business to business (B2B) turistička berza, koja je ove godine okupila veliki broj izlagača iz preko 60 zemalja svijeta. Održava se u periodu od 9. do 11. aprila, a do kraja sajma organizatori očekuju posjetu od preko 3 000 kineskih specijalizovanih kupaca iz oblasti turizma. Berzu posjećuje i veliki broj medijskih kuća.

Trendovi u međunarodnim kretanjima, aktivnosti konkurencije kao i preporuke Evropske komisije za putovanja (ETC) sugerišu zajedničke nastupe zemalja koje su geografski bliske za udaljena tržišta.

Na štandu NTOCG i TOS svoju ponudu su predstavili i agencija „R Tours“ i Turistička organizacija Budve koji su imali brojne sastanke sa kineskim partnerima.

Potrošnja kineskih turista za putovanja u inostranstvo u 2012. godini je iznosila 102 milijarde dolara što ih stavlja na prvo mjesto po potrošnji u svijetu. NR Kina je jedno od najbrže rastućih tržišta zahvaljujući visokom stepenu urbanizacije, većem raspolozivom dohotku kao i određenim olakšicama kada su u pitanju putovanja u inostranstvo. Kineski turisti su tokom 2012. godine ostvarili 83 milliona odlazaka u inostranstvo dok je taj broj u 2000. godine iznosio 10 miliona.

Sa ovakvim rastom NR Kina je postala najveći potrosač u međunarodnom turizmu. Imajući u vidu podatke o potrošnji kao i navikama kineskih turista, ovo tržište predstavlja značajan potencijal za dalji razvoj turizma u Crnoj Gori, naročito u periodu smanjenog turističkog prometa, tj. vansezone.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti