Uspjeh greenfield investicije: Franck dobio prestižni ISO 22000

30.10.2014. 15:00 / Izvor: eKapija.ba
Uspjeh greenfield investicije: Franck dobio prestižni ISO 22000
OTVORI GALERIJU

Proizvodni pogon za proizvodnju i preradu kafe kompanije Franck u Grudama nedavno je uspješno okončao postupak certifikacije po standardu ISO 22000, a u skolopu tog certifikata je dobijen i HACCAP certifikat.

Pogon za proizvodnju i preradu kafe i pakirnica ugostiteljskog šećera kompanije Franck u Grudama nedavno je uspješno okončao postupak certifikacije po standardu ISO 22000, a u sklopu tog certifikata je dobijen i HACCAP certifikat, izjavio je danas u Grudama Edin Škaljić, country manager kompanije Franck za BiH tokom obilaska proizvodnih pogona u Grudama, koji je ova kompanija organizirala za medije.

"Tržište BiH je od iznimne važnosti za kompaniju Franck, odmah poslije Republike Hrvatske", istakao je Škaljić, pojašnjavajući kako je Franck na tržištu BiH prisutan već 120 godina, a 2008. Franck je pokrenuo pogon za preradu i proizvodnju kafe u Grudama sa sjedištem kompanije je u Sarajevu.

Ova investicija spada u greenfield projekte i do sada  je uloženo preko šest miliona KM u proizvodne kapacitete, a za naredni period je planirano proširenje proizvodnje i nova zapošljavanja.

Trenutni broj zaposlenih u Francku BiH je oko 90, od toga u tvornici je 30 stručnih kadrova.

"Na bh. tržištu  smo jedan od vodećih proizvođača mljevene kafe i godišnje proizvedemo oko 2000 tona, a kada je u pitanju esspreso tu smo tržisni lider i pokrivamo 30 posto tržišta ugostiteljstva", istakao je Škaljić, pojašnjavajući kako se u fabrici proizvodi mljevena kafa i tu rade dva brenda, poznatu Jubilarnu kafu i Gloriju.

Inače, Jubilarna mljevena kafa vodeći je Franckov brend na bh. tržištu, prepoznatljivog kvaliteta u cijelom regionu, te se iz ovog proizvodnog pogona roba plasira na tržište Makedonije i Kosova, što pokazuje izvoznu orijentiranost.

"Na istom lokalitetu se proizvodi espresso Bonus, a također se bavimo proizvodnjom i pakovanjem ugostiteljskog šećera", kazao je Škaljić, navodeći kako po nekim istraživanjima oko 80 posto stanovništva starosti  od 18 godina konzumira jedan oblik kafe, bilo da se radi o mljevenoj kafi ili kapućinu.

"Naša odlučnost da i dalje ulažemo u Bosni i Hercegovini je potvrda jasne vizije budućnosti i razvoja ukupnog bosanskohercegovačkog tržišta i ujedno našeg opredjeljenja da kroz otvaranje novih radnih mjesta doprinesemo poboljšanju ukupne socio-ekonomske situacije u Bosni i Hercegovini. Želim napomenti da kroz investiciju u proizvodnju investiramo u cjelokupno društvo ne samo kroz otvarenje novih radnih mjesta već i kroz kulturu razmjene znanja na principu unapređenja prozivodnih procesa. Franck je domaća kompanija koja u punom kapacitetu zadovoljava potrebe potrošača u Bosni i Hercegovini. Kompanija Franck  ponosna je na svoja ulaganja i doprinos u razvoj bh. tržišta, otvaranje novih radnih mjesta  i razvijanje domaće ekonomije. Svojim doprinosom i pokretanjem domaćih proizvodnih kapaciteta dobar smo primjer i drugim kompanijama  da ulažu novac, jer ovakve  investicija doprinose boljoj i stabilnijoj budućnosti. Naši potrošači iznimno cijene  ulaganja u razvoj domaćih kompanija, izvoznu orijentisanost i stvaranje novih radnih mjesta što daje stabilnost kompletnoj bh. privredi", zaključio je Škaljić.

Također, tokom obilaska, predstavnci kompanije Franck predstavili su i kontrolno analitički labaratorij, koji je početkom ove godine preuređen i opremljen najsavremenijom opremom.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti